خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مبارک فجر کارگاه آموزشی ترشی و شوریجات با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۰۱
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه؛  به مناسبت دهه مبارک فجر کارگاه آموزشی ترشی و شوریجات با حضور سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه، سروان پاسدار خالد عبدالخانی دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی ناحیه کرخه،سرگرد پاسدار مجید داسار فرمانده حوزه مسلم، محمدی فرمانده حوزه حضرت نرجس س و فراگیران دوره آموزشی در محل حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس خاتون س برگزار شد. 

 

سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه گفت: بایستی در همه زمینه ها خودکفا باشیم تا آسیب پذیری ما کمتر شود. 

 

 

 

سرگرد گوروی گفت: بسیج سازندگی شهرستان با هدف افزایش درآمد خانوارها و بهبود کیفیت و سلامت محصولات خانگی اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی تهیه ترشی وشوریجات در سطح خانگی نمود که با استقبال پرشور خانم های خانه دار مواجه شد.

 

وی در ادامه افزود: برای کسانی که شرایط وام اشتغال را دارند پشتیبانی می کنیم و از طریق بسیج سازندگی، تسهیلات در اختیار آنها خواهیم گذاشت تا بتوان فرهنگ کارآفرینی را توسعه داد که هم معیشت خانواده ها تا حدودی حل شود و هم تولید افزايش پیدا کند. 

 

سروان پاسدار خالد عبدالخانی دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی ضمن تشکر از حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت نرجس خاتون (س) و سازمان فنی و حرفه‌ای کرخه که در برگزاری و همکاری این کارگاه آموزشی نقش آفرینی کردند تأکید داشت:مشاغل خانگی، یکی از بهترین شیوه های کسب و کار برای افراد به ویژه زنان و جوانان جویای کار در قالب خوداشتغالی در منازل است که ضمن ایجاد فرصتهای شغلی جدید زمینه رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی و کاهش بیکاری در کشور را فراهم می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها