فرمانده سپاه استان گفت: کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد از اولویت های برنامه ای استان است و همه مسئولین مربوط با جدیت پای کار امورات مربوط به کنگره ملی شهدا باشند
کد خبر: ۹۵۷۶۳۲۲
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،صبح امروز نشستی با حضور دبیرکل و دبیران کمیته های کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و فرماندهان سپاه شهرستانی در یاسوج برگزار شد و دبیران کمیته ها به ارائه گزارشات فعالیت های صورت گرفته پرداختند.

دبیرکل کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان ضمن تقدیر و تشکر از بابت فعالیت های صورت گرفته توسط کمیته ها، بیان کرد: همه مسئولین مربوطه با جدیت پای کار امور کنگره ملی شهدا باشند و در ابعاد مختلف اقدامات لازم را انجام دهند که برنامه فاخری برای شهدای استان برگزار شود.

سردار حمید خرم دل افزود: در راستای برگزاری این کنگره ملی ۱۸ اجلاسیه شهداء از اردیبهشت ۱۴۰۳ در سراسر استان شروع می شود و تا زمان برگزاری کنگره ادامه دارد.

دبیرکل کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان از برگزاری یادواره های مختلف در سطح پایگاه ها و حوزه های بسیج و مساجد و محلات ابراز خرسندی کرده و از تمامی دست اندرکاران تشکر و بر برگزاری هرچه بهتر این برنامه تاکید کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار