امام‌جمعه شهرستان بابلسر در دیدار جامعه کارگری، کارفرمایی و سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان مازندران: گفتمان انقلاب موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۳۱۸
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران؛ امام‌جمعه شهرستان بابلسر در دیدار جامعه کارگری، کارفرمایی و بسیج کارگری گفت: "گفتمان انقلاب" موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمداسماعیل قلی‌پور در دیداری که با حضور جامعه‌کارگری، کار‌فرمایی و بسیج‌کارگری و شورای‌هماهنگی کار استان‌مازندران بمناسبت ایام‌الله دهه‌فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت، "گفتمان انقلاب" را موجب پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: فاصله گرفتن از انقلاب موجب بروز بسیاری از مشکلات می‌شود و امروز به برکت جمهوری اسلامی، یک کشور تعیین‌کننده در منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه؛ در راستای پیشرفت روزافزون در کشور، کارفرما و کارگر باید در کنار یکدیگر قرار گیرند افزود: قشر‌کارگر که بصورت خالصانه و مخلصانه از دل خانواده‌های کارگری مشغول بکار هستند، همیشه و در همه صحنه‌ها پشتیبان این نظام بوده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قلی‌پور بیان کرد: کسب دستاورد در حوزه‌های مختلف کشور، نشان از عزت و عظمتی است که نظام جمهوری اسلامی به برکت این انقلاب بدست آورده است.

وی در پایان؛ خواستار ارتباط مستمر با کارفرمایان و کارگران و نیز حضور در جمع آنان برای دیدن و شنیدن مشکلات و تصمیم‌گیری‌ و چاره‌اندیشی لازم در این خصوص شد.

همچنین در ابتدای این جلسه؛ سیدجواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا مازندران نیز در سخنانی علاوه بر بیان عملکردهای قابل‌توجه این سازمان در راستای تحقق شعار سال مقام‌ معظم‌ رهبری (مهار تورم و رشد تولید)، به بیان خواسته‌ها و مشکلات کارفرمایان و کارگران استان مازندران پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار