امام جمعه میانه:

ایمان و شکر دو رمز دفع بلا هستند

تبریز- امام جمعه میانه ایمان و شکر را دو رمز دفع بلا عنوان و بیان کرد: امروز به برکت جان‌فشانی‌های شهدا، ملت ما جزو شاکران درگاه الهی است.
کد خبر: ۹۵۷۶۲۹۹
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی در یادواره شهید بیرامی، شکر را از فراست خود ندیدن نعمت ها و از عنایات الهی دیدن معنا کرده، نعمت سلامت، ولایت و حکومت اسلامی را از مهم‌ترین نعمت‌های خدا برای ملت ایران برشمرد.

وی اظهار داشت: قارون مصداق بارز کسانی است که نعمت را نتیجه فراست خود دانسته و ناسپاس درگاه الهی هستند.

حجت الاسلام رشادی اضافه کرد: اگر امروز دنیا از پیشرفت و وضعیت ما، در تعجب و شگفتی فرو رفته است و در برابر هزاران تهدید و توطئه‌ای که از بسیاری از آن ها حتی خبری هم نداریم، جان سالم به در برده و همچنان مسیر پیشرفت و تعالی را طی می‌کنیم، فقط به برکت عنایات الهی است.

وی افزود: خداوند به برکت اتصال این ملت به خدا، اولیای الهی و برپایی مجالس روضه، نه تنها بلاها را از سر این ملت رفع می‌کند بلکه آنها را تبدیل به قدرت و قوّت می‌کند.

   وی با اشاره به دوران صدر اسلام، بر لزوم قدردانی از انقلاب و رهبری تاکید کرد و هشدار داد: اگر شاعر امثال علی نباشیم، امثال حجاج‌بن‌یوسف بر ما تسلط و حاکمیت خواهند یافت.

   آیین گرامیداشت سالگرد شهادت روحانی شهید حجت‌الاسلام رضا بیرامی با شرکت جمع کثیری از مردم و مادحین در مسجد بازار میانه برگزار شد.

ارسال نظرات