مراسم اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان مرکزی با حضور مسئولان استانی در اراک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۲۰۵
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اختتامییه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی با حضور جمعی از مسئولین استانی و فعالان فضای مجازی این استان در کانون بسیج شهر اراک برگزار شد.

فرزاد مخلص‌الائمه در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی یک پدیده ۱۰۰ درصد استثنایی و منحصر به فرد است چراکه هیچ انقلابی در چند ده قرن اخیر نتوانسته در دهه پنجم خود قرار گیرد و بیشتر انقلاب‌ها در دهه سوم یا دهه انقلاب میری توان خود را از دست داده‌اند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: با توجه به اقتضائات این دوره یکی از محورهای مهمی که نیاز به تلاش بیشتر دارد، تولید محتوا در فضای مجازی است و رویداد تولید محتوای بسیج با استقبال و کیفیت بسیار خوبی برگزار شد ولی باید در این زمینه بسیار کار شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با تولیدکنندگان به نمایشگاه دستاوردهای تولید داخل و دانش‌بنیان‌ها اشاره داشتند و اظهار تأسف کردند که چرا این‌ها برای مردم تبیین نمی‌شود، این نشان می‌دهد که ما در امر تبیین و تبلیغ دستاوردهای نظام عقب هستیم و حوزه فضای مجازی جای کار بسیار دارد.

گفتنی است در این مراسم از تیم‌های برتر و مدیرکل ورزش و امور جوانان استان مرکزی به عنوان چهره برتر سال فضای مجازی استان تقدیر شد.

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مرکزی هشت الی ۱۰ آذرماه سال جاری با حضور ۱۰۰ تیم تخصصی و عمومی در چهار رشته اصلی نرم‌افزار، بازی، پویانمایی و موشن گرافیک به‌صورت حضوری و در رشته‌های طراحی و ویدئوگرافیک نیز به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.

 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها