معاون سیاسی سپاه عاشورا:

باید در برابر نقشه دشمنان آگاه باشیم

تبریز- معاون سیاسی سپاه عاشورا گفت: دشمن برای جمهوری اسلامی برنامه و نقشه شوم دارد اگر ما از برنامه دشمن آگاه باشیم دیگر غافلگیر نمی‌شویم ودر مقابل آن ها پیروز از میدان بیرون می آییم.
کد خبر: ۹۵۷۶۱۸۳
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، قهرمانی در گرامیداشت دهه فجر در کلیبر اظهار کرد: برای حرف زدن در جهان باید قدرت داشت که در این خصوص با رهبری داهیانه و مدیریت رهبر انقلاب در دنیا حرفی برای گفتن داریم.
 
وی افزود: قبل از انقلاب جایگاه ایران در حدی بود شاهان آمریکا و انگلیس به ایران آمده بودند و به شاه ایران اجازه ورود به جلسه را نمی دانند حال ان کشورها وقتی می خواهند در کشورهای همسایه مان تصمیمی بگیرند نظر ایران تصمیماتشان را مختل می کند که این نشان از اقتدار و صلابت ملی مان است.
 
قهرمانی اضافه کرد: یک زمانی دشمن بدنبال این بود که سلاحی وارد کشور نشود حالا به دنبال این است که ایران تسلیحات به خارج صادر نکند این همانا رسیدن به قله و عبور از پیچ تاریخی است.
 
وی عنوان کرد: آن چیزی ک کشتی انقلاب را به این اقتدار رسانده حمایت مردم و پشتیبانی مردم از نظام بوده است حال دشمن همبستگی مردم و نظام را نشانه گرفته و به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است و با جنگ رسانه ای و جنگ شناختی می خواهد جای حق باطل و ارزش و ضد ارزش را  عوض کند ما باید با حضورمان در پای صندوق ها و رای دادن به فرد اصلح طبق سنوات گذشته مشتی محکم بر دهان معاندان بزنیم.
 
وی با اشاره به پشتیبانی مردم از نظام ادامه داد: چیزی که ما را به زدن پایگاه عین الاسد آمریکا تشویق کرد حضور ده میلیونی مردم در تشییع شهید سلیمانی بود که خواستار انتقام آن شهید والا مقام بودند در واقع این پشتیبانی مردمی بود که پایگاه آمریکا رو زد.
ارسال نظرات