تفاهم‌نامه همکاری سازمان بسیج ادارات و کارمندان و اداره منابع طبیعی، در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، در فرودگاه زاهدان"آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۱۳۴
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در مراسمی چشمگیر در فرودگاه بین المللی زاهدان، یک فصل جدید از طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در گرامیداشت دهه مبارک فجرآغاز شد.

وی افزود: این طرح با انعقاد تفاهم نامه بین بسیج ادارات و کارمندان استان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان، با هدف حفاظت از منابع طبیعی و ترویج فرهنگ کاشت درختان، به اجرا درآمده است.

سرهنگ نکوئی ادامه داد: تفاهم نامه بسیج ادارات و کارمندان با اداره منابع طبیعی، بهپا ماهیت همکاری برنامه‌ریزی و مشارکت جامعه در طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت پرداخته است، این همکاری شامل کشت ۲۰ هزار اصله نهال در اراضی مختلف است، که نقش بسیج ادارات و کارمندان در این فرآیند بسیار مهم بوده و تاثیرگذاری بالایی در اجرای موفق این طرح خواهد داشت.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این تعامل سازمانی هدف اصلی خود را در ارتقاء آگاهی محیطی و حفاظت از منابع طبیعی مشخص نموده و نمادی از هماهنگی مثبت بین بخش‌های مختلف جامعه برای مقابله با چالش‌های زیست‌محیطی به نمایش گذاشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار