برپایی جشنواره و نمایشگاه اسوه با هدف آشنایی مردم با خدمات و فعالیت های بسیج، ارائه دستاوردهای پایگاه برتر و انتقال تجربیات و نمونه های موفق به سایر پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شده است.
کد خبر: ۹۵۷۶۰۳۸
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

جشنواره «اسوه» حلقه وصل مردم با دستاوردهای بسیج است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، شهرام علیزاده در گفتگو با خبرنگار بسیج ،اظهار کرد: با الطاف الهی،کرامات اهل بیت(ع) و عنایات شهدا و همچنین باهمت و پشتکار بسیجیان همیشه در صحنه توانستیم رتبه اول نمایشگاه جشنواره اسوه را در بین نواحی استان کسب نماییم.

وی خاطر نشان کرد : جشنواره اسوه حلقه ی وصل مردم با دستاوردهای بسیج بوده و اهداف اصلی برگزاری جشنواره و نمایشگاه اسوه، معرفی الگوهای موفق پایگاه های بسیج،بازگو کردن و انتقال دستاوردهای بسیج،مهارت آموزی و تبادل تجربیات موفق پایگاهها و آشنایی با نوع حرفه و کار می باشد.

مسئول اقتصاد مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین افزود: علاوه بر این ها،ایجاد فضای رقابتی بین پایگاههای بسیج و ایجاد شور و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش‌های اسلامی است.

وی عنوان کرد: در این راستا به مدت دو هفته نمایشگاه و جشنواره اسوه در سالن عفاف حوزه خواهران حضرت معصومه(س) بسیج شهرستان نمین برپا گردید.در این نمایشگاه با حضور و مشارکت فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت اقدامات و عملکردهای پایگاهها به صحنه کشیده شد.

علیزاده تصریح کرد : در این نمایشگاه ۲۳ غرفه که از نمین،عنبران و آبی بیگلو مشارکت فعال داشتند ایجاد گردید که در این غرفه ها عملکردهای پایگاهها در زمینه های فرهنگی،شهدایی،اقتصاد مقاومتی،ورزشی،عفاف و حجاب و مستند اقدامات در قالب پاورپوینت،کلیپ،کلربوک و بنر ارائه گردید.

علیزاده ادامه داد: بازدیدکنندگان این نمایشگاه مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی بودند که در راس آنها آیت الله دکتر سیدحسن عاملی نماینده محترم ولی فقیه در استان اردبیل از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.لازم به ذکر است همه ی بازدید کنندگان از عملکرد فرماندهان پایگاهها،حوزه ها و همچنین تولیدکنندگان اعلام رضایت کرده و از زحمات الگوهای موفق تقدیر نمودند.

وی افزود : طی مراسمی با عنوان جشنواره و نمایشگاه اسوه ناحیه ای از ۳۳نفر با عنایت فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین سرهنگ زارعی تجلیل به عمل آمده و از زحمات پایگاهها، حوزه ها و فعالان نمایشگاه و جشنواره قدرانی گردید.

علیزاده عنوان کرد : با بررسی وضعیت کیفی نمایشگاه و جشنواره اسوه از طرف معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه استان اردبیل،بیش از دیگر نواحی چهار نفر فرمانده پایگاه،یک نفر فرمانده حوزه و مسئول نمایشگاه اسوه از شهرستان نمین در سالن ولایت استان اردبیل تجلیل شدند.

از موفق ترین پایگاه ها:
۱.پایگاه شهید مفتح دولت آباد حوزه شهید مدرس
۲.پایگاه حضرت خدیجه(س) محمودآباد حوزه حضرت فاطمه(س) آبی بیگلو
۳.پایگاه محدثه سولا حوزه حضرت معصومه(س) نمین
۴.پایگاه شهید نخست آبی بیگلو حوزه شهید کلاهدوز آبی بیگلو
۵.از موفق ترین حوزه ها،حوزه خواهران حضرت معصومه(س) نمین
۶. و در بین نمایشگاه های نواحی استان بعنوان موفق ترین مسئول نمایشگاه برگزیده شدند.

علیزاده عنوان کرد: همچنین طبق گزارش حجت الاسلام تاریخی معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه استان،سرهنگ زارعی بعنوان موفق ترین فرمانده از ناحیه نمین به تجلیل کشوری راه یافتند.

وی خاطر نشان کرد: در عرصه اقتصاد مقاومتی و اشتغال آفرینی بیش از ۵۰ نمایشگاه در سطح شهرستان،استان و کشور با مدیریت قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه شهرستان نمین و با مشارکت فعالان اقتصادی به منظور بازاریابی و فروش محصولات،مشاوره و مهارت آموزی،آشنایی با نوع کار و انتقال تجربیات برپا گردیده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار