دردومین روز از ایام الله دهه مبارکه فجر پیروزی انقلاب اسلامی فرماندهی و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) سپاه دلوار باخانواده شهید عیسی قاسمی در روستای گورک کلبندی از توابع بخش ساحلی دلوار دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۵۷۵۹۷۴
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، در دومین روز از ایام الله دهه مبارکه فجر پیروزی انقلاب اسلامی فرماندهی و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) سپاه دلوار باخانواده شهید عیسی قاسمی در روستای گورک کلبندی از توابع بخش ساحلی دلوار دیدار نمودند.

این مراسم با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) روستای پهلوانکشی، فرمانده پایگاه شهید رنجبر روستای گورک کلبندی، امام جماعت روستا حجت الاسلام شیخیانی ،پیشکسوتان وبسیجیان این پایگاه و به مناسبت دهه مبارکه فجر برگزار شد.

در این دیدار سرهنگ پاسدار علیرضا سلیمانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) پهلوانکشی ضمن ادای احترام به جایگاه شامخ شهیدان و ایثارگران آنان را برای همیشه راهنما و چراغ هدایت آیندگان خواند.
سرهنگ سلیمانی در ادامه افزود: خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند و باید سیر، راه، روش، ایثار، از خود گذشتگی و تقوای آنان رابرای خود الگو و سرمشق قرار داد.

درپایان این مراسم نیز از مادر و خانواده شهید عیسی قاسمی که از شهدای سرافراز هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

پایان خبر/

ارسال نظرات