آیت الله محمدی لائینی گفت: این همه عشق و ارادت خادمان به زوار امام حسین (ع) ستودنی است/ایران قوی به واسطه حضور مردم شکل می گیرد
کد خبر: ۹۵۷۵۹۰۰
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران؛ آیت الله محمدی لائینی در جمع خادمین مواکب اربعین حسینی استان مازندران گفت : این همه عشق و ارادات به ساحت اهل بیت (ع) که یکی از آنها همین خادمانی هستند که بانیان خیر بوده و به زوار امام حسین (ع) خدمت می‌کنند ستودنی است و این خدمت خیلی مهم است. مواکب ما به این معرفت و عرفان رسیدند که به زوار اربعینی حسینی خدمت کنند، ملت ما در این رابطه واقعا همت کردند که جای تقدیر دارد.

ایشان با بیان این که پرداختن مواکب در روز ۲۲ بهمن، خوب است افزود: همه را باید به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات و مشارکت حداکثری توصیه کنید، اینها برای ما سرنوشت‌ساز است و ایران قوی به واسطه حضور مردم شکل می گیرد، موشک و پهپاد و سلاح به جای خود، حضور مهم است.

آیت الله لائینی در ادامه با اظهار این که اگر در میدان خالصانه رفتار کنیم خدا توفیق می‌دهد و هر که با آل علی (ع) در افتاد ور افتاد، افزود: شبکه منحوس منوتو ۱۳ سال چه جنایت‌هایی برای فروپاشی خانواده‌ها اعم از ترویج نگهداری حیوانات خانگی به‌جای فرزندآوری، ترویج بی‌حجابی، مبارزه با جایگاه زن و مادر و غیره انجام داد، آخرش هم خودشان نابود شدند، ما امام زمان (عج)، حسین(ع) داریم و آنها هیچ‌یک را ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار