فرمانده سپاه الغدیر گفت: اگر جهاد تبیین لازم در زمینه جنگ جمعیتی دشمن صورت نگیرد زحمات رزمندگان اسلام و خون‌هایی که در مسیر حفظ انقلاب ریخته شده است هدر می‌رود.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۹۷
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در مراسم افتتاح دفتر نفس در دانشگاه علوم پزشکی یزد که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد با اشاره به اینکه دهه فجر به کمک مردم ولایت‌مدار و بابصیرت به پیروزی رسید و در طول این ۴۵ سال با حمایت‌های همین مردم ادامه پیدا کرد اظهار داشت: در طول این سال‌ها هرکجا نیاز بود مردم به میدان امدند و مشکلات و تهدیدات را برطرف کردند.

وی با بیان اینکه اگر قرار است جهاد امید آفرینی صورت گیرد باید بررسی کنیم که قبل از انقلاب کجا بودیم و حال به کجا رسیده‌ایم تصریح کرد: به‌طورقطع تا رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی همچنان فاصله داریم؛ ولی آن چیزی که باید دقت کنیم آن است که نسبت به قبل از انقلاب دارای جایگاه بسیار مناسب‌تری در سطح دنیا هستیم به شرطی که باور کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر با طرح این شبهه که مطرح می‌شود که در این ۴۵ سال تمامی کشور‌ها پیشرفت داشته اند و پیشرفت جمهوری اسلامی نیز طبیعی است اظهار داشت: جایگاه و سرعت پیشرفت ایران در قبل انقلاب چگونه بوده است و امروز سرعت پیشرفت ایران در مقایسه با کشور‌های دیگر چگونه است.

زارع کمالی با اشاره به اینکه در شاخص امید به زندگی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان حدود ۵۱ بوده است، ولی امروز به بالای ۷۶ رسیده است خاطرنشان کرد: در قبل از انقلاب جایگاه ایران در زمینه امید به زندگی در رده‌های پائین بوده است، ولی امروز جزو کشور‌هایی هستیم که دارای امید به زندگی بالا هستیم.

وی با یادآوری اینکه در قبل از انقلاب سالیانه حدود ۱۴۰ هزار کودک به علت بیماری‌های واگیردار در کشور فوت می‌کردند تصریح کرد: در زمینه مهار کرونا جزو کشور‌هایی بودیم که توانستیم موفق‌تر از کشور‌های پیشرفته دنیا عمل کردیم که یک کارنامه موفق برای کادر درمان به جا ماند.

فرمانده ارشد نظامی استان یزد با اشاره به اینکه در زمان کرونا که خیلی از مردم از خانواده خود فراری بودند کادر درمان فداکاری کردند تصریح کرد: در قبل از انقلاب ۷ هزار پزشک متخصص وجود داشت و بسیاری از کار‌های پزشکی را افراد غیر ایرانی انجام می‌دادند، ولی امروز بیش از ۷۲ هزار پزشک متخصص در کشور وجود دارد وبسیاری از پزشکان کشور در حال خدمت رسانی به بیماران کشور‌های دیگر هستند.

زارع کمالی با تأکید بر اینکه امروز بیش از ۷۰ دانشگاه علوم پزشکی در کشور وجود دارد تصریح کرد: تعداد دانشجوی پزشکی امروز بیش از ۶ هزار نفر است و تجهیزات پزشکی امروز باعث شده رتبه اول را در زمنیه تولید دارو در خاورمیانه داشته باشیم.

فرمانده سپاه الغدیر با تأکید بر اینکه جنگ امروز دشمن بر سر نقاط اقتدار جمهوری اسلامی است تصریح کرد: دشمن سعی دارد نقاط اقتدار را بزند و اگر در هر زمینه‌ای پیشرفت کنیم؛ ولی نیروی جوان نباشد چگونه می‌توانیم این نقاط قوت را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن به‌خوبی این موضوع را درک کرده است و بر اساس سند‌های منتشر شده از سوی رژیم صهیونیستی مشخص شده که این رژیم بر روی جمعیت کشورمان برنامه‌هایی داشته است تصریح کرد: برای اجرای این سند دشمن در دو بعد تلاش کرده است و دشمن برای رسیدن به اهداف خود در تمام عرصه‌ها ورود کرده است.

زارع کمالی افزود: متأسفانه موضوع سقط‌جنین در کشور عزیزمان وضعیت مناسبی ندارد و امروزه خیلی‌ها به دوران قبل از اسلام و زنده‌به‌گور کردن دختران اشاره و آن را عجیب می‌دانند؛ ولی متأسفانه موضوع سقط‌جنین کمتر از آن جنایت نیست.

فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه موارد و موضوعاتی که در زمینه سقط‌جنین وجود دارد توسط کادر درمان تبیین شود تصریح کرد: باید در زمینه برای خانواده‌ها روشنگری شود و نقشه‌های دشمن مطرح شود.

وی افزود: اگر تا سال ۱۴۳۰ نتوانیم برای موضوع کاهش جمعیت فکری برنداریم و در سال‌های اینده مجبوریم به خواسته‌های دشمن تن بدهیم که در این زمینه برای حفظ اسلام، نیاز به جهاد تبیین در زمینه خطرات کاهش جمعیت هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار