خبرهای داغ:
نشست تبیینی بصیرتی با موضوع «انقلاب اسلامی؛ رویش‌ها و ریزش‌ها» به همت مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با حضور استاد آیت‌الله احمد عابدی و با شرکت بیش از 150 نفر از اساتید، نخبگان و طلاب حوزه علمیه در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۸۲
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست تبیینی بصیرتی با موضوع «انقلاب اسلامی؛ رویش‌ها و ریزش‌ها» به همت مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با حضور استاد آیت‌الله احمد عابدی و با شرکت بیش از 150 نفر از اساتید، نخبگان و طلاب حوزه علمیه در سالن اجتماعات مرکز بسیج برگزار شد.

آیت‌الله عابدی در ابتدای این نشست، ضمن دعا جهت استفاده از ماه مبارک رجب، دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به همه علما و اساتید و حاضرین تبریک و تهنیت گفت.

ایشان یکی از ویژگی‌های سخنرانی حضرت امام خمینی (ره)، مقایسه انقلاب اسلامی با زمان طاغوت دانست و اینکه به برکت انقلاب اسلامی کشور به اینجا رسیده است.

آیت الله عابدی در ادامه اشاره کرد که تا قبل از انقلاب آمریکا قدرتی داشت که اگر میخواست حکومت یک کشوری را سرنگون کند، هیچ‌وقت با آن کشور وارد جنگ نمی‌شد فقط کافی بود تشری به آن حکومت بزند، آن حکومت سرنگون می‌شد.

ایشان ادامه داد: برژنِف، دبیرکل حزب مرکزی شوروی، در آن زمان میگفت: به اندازه ای بمب اتم دارم که 16 بار میتوانم کره زمین را نابود کنم.

آیت‌الله عابدی افزود: شوروی در آن زمان به حدی جنایتکار بود که وقتی چند بمب اتم جدیدی ساخت، روی مردم قزاقستان که جزء کشور شوروی بود آزمایش کرد و میلیون‌ها آدم را کشتند، فقط به‌خاطر اینکه بفهمند وقتی بمب اتم در شهری منفجر شود، چه خساراتی به بار می آورد!

آیت‌الله عابدی در ادامه گفت: آمریکا و شوروی آن زمان که برای خود، کسر شأن میدانستند با کسی وارد جنگ شوند، باهم توافق کردند انقلاب اسلامی را از بین ببرند اما امام به برکت شهدا توانستند در مقابل چنین ابرقدرت‌هایی بایستند و کشور را به اینجا برسانند.

 

ارسال نظرات