همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر صبح امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه در یاسوج افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۶۱۲
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، معاون فرهنگی و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اینکه ۳۶۰ اثر توسط ۷۲ هنرمند هم استانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، گفت: ۱۰ اثر به صورت کشوری منتخب شد و با مشارکت اداره کل استان و ارزیابی کشوری ۵ اثر دیگر نیز به عنوان آثار برگزیده معرفی و انتخاب شدند.
صادق خاک نژاد افزود: اسحاق آقایی در بخش تک عکس و مجموعه چند عکس، صادق رودشتی در بخش تک عکس، آقای احدی در بخش تک عکس، عبدالرسول شریفی در بخش نقاشی و عبادالله کرمی در بخش طراحی به بخش ویژه جشنواره تجسمی فجر راه یافتند.
وی با اشاره به اینکه علاقه مندان می‌توانند از امروز تا 21 بهمن ماه در محل نگارخانه باران اداره کل ارشاد استان از این آثار دیدن کنند، افزود: این آثار به صورت چرخشی و در راستای رفاه حال مردم در شهرستا‌ن‌های دارای نگارخانه در معرض دید عموم قرار داده می‌شوند.
 
 
جشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج افتتاح شد
جشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج افتتاح شد
جشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج افتتاح شدجشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج افتتاح شد
جشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج افتتاح شدجشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج افتتاح شدجشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج افتتاح شدجشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج افتتاح شدجشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج افتتاح شدجشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج افتتاح شدجشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج افتتاح شدجشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج افتتاح شدجشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج افتتاح شدجشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج افتتاح شدجشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج افتتاح شدجشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج افتتاح شد
 
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار