خبرهای داغ:
با حضور سردار حاجتی مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، خانواده شهدا و جمعی از مردم مسئولین شهرستان ایذه ، آئین گرامیداشت هفت شهید والامقام طایفه دیناشی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۱۴۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ایذه، ظهر امروز پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه 1402 مصادف با آغاز دهه مبارک فجر، سردار عبدالرضا حاجتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با حضور در جمع مردم ایذه و با اشاره به رشادت های رزمندگان ایل جلیل بختیاری، گفت:  اقتدار، استقلال و صلابتی که هم اکنون کشور عزیزمان دارد، در تاریخ نه تنها کم نظیر، بلکه بی نظیر است و این این همه را مدیون جان فشانی های شهدا هستیم. 

 

او افزود:این عظمت و شکوه ایران مدیون ایثار و از خودگذشتگی و شهادت طلبی مردان و زنانی است که با خون خود به این کشور عظمت و اعتلا بخشیدند، شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت با خون خود به کشور شکوه و امنیت دادند. 

 

سردار حاجتی تصریح کرد:شهدایی که با تمام باور وایمان مستحکم خود در مقابل دشمنان قسم خورده این آب و خاک ایستادگی کردند و نگذاشتند ذره ای از این خاک مقدس به دست دشمن بیفتد، شهدایی که مظهر قدرت و نماد عزت ایران اسلامی هستند.

 

او در ادامه تاکید کرد: این کشور با پشتوانه مردمی شجاع، بصیر و امام شناس که باحضور خود درهمه صحنه ها نقش آفرینی کردند و توطئه های دشمنان را با لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی در نطفه خفه کردند، همواره پا در عرصه جهاد نهاده و مشت محکمی به دهان یاوه گویان زده اند و این راه تا ظهور حضرت مهدی علیه السلام ادامه خواهد داشت. 

 

سردار حاجتی افزود:  غیرت و شجاعت ایل بزرگ بختیاری از گذشته تا کنون زبانزد سایر قومیت ها بوده و همیشه در راه حفاظت از کیان، شوکت و ناموس وطن، کشور و مملکت به همگان ثابت شده است و تاریخ پرافتخار قوم بختیاری و شهرستان ایذه مملو از اینگونه رشادت ها است.

 

در پایان با مداحی ذاکر اهل بیت مجتبی مهدی‌پور گروه سرود ، یاد خاطره شهدای طایفه دیناشی و تجلیل از مقام شهیدان از خانواده آنها تجلیل بعمل آمد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها