همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نشست روشنگری در پایگاه فاطمیه فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۷۵
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت حضرت زینب سلام الله علیها فارسان، گفت: مشارکت پرشور آحاد جامعه در انتخابات نقش مهمی در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.

وی، به اهمیت ناامید کردن دشمنان اشاره کرد و افزود: وظیفه فرماندهان پایگاهها، مسئولان و همه کسانی که توان دارند در زمان انتخابات دعوت به حضور حداکثری در این آزمون بزرگ است که با توکل به خدا و تلاش پی در پی این امر میسر و امکان پذیر می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد:مردم محور اصلی مشارکت در انتخابات هستند و جهاد تبیین و امید آفرینی در میان مردم از الزامات برگزاری انتخابات پرشور است.حضور دشمن شکنانه مردم در انتخابات ضامن بقای انقلاب اسلامی و تقویت آن است. همه ما وظیفه داریم اقشار مختلف مردم را به حضور گسترده در انتخابات ترغیب کنیم، مشارکت پرشور آحاد جامعه درانتخابات نقش مهمی در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب دارد و باید از همه ظرفیت ها برای مشارکت بیشتر مردم بهره گرفت.

وی، به لزوم مشارکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: بسیجیان باید با جهاد تبیین برای افزایش آگاهی مردم، حضور آگاهانه و شرکت گسترده در انتخابات بیشتر تلاش کنند، حضور گسترده و با بصیرت در انتخابات ضمن اعلام وفاداری دوباره ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی کننده توطئه های دشمنان اسلام است و از سوی دیگر مشارکت در تعیین سرنوشت است، خواست مقام معظم رهبری نیز برگزاری انتخاباتی گرم و پرشور، سالم و حضور حداکثری مردم است که بسیج با توجه به حضور درخشان و اثرگذار در عرصه های مختلف می تواند در این زمینه نیز توانمند ظاهر شود.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زینب سلام الله علیها فارسان،در ادامه با بیان اینکه انتخابات ما با اصل یاری رساندن به اسلام ارتباط دارد، اظهار کرد: از هر فرصتی که در اختیار دارید باید برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده کرد.

ارسال نظرات