طی نشست باحضور سرهنگ حسن نکوئی مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان و عبدالله بامری مدیر کل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، تفاهم‌نامه‌ای فی مابین این ادارات، منعقد گردید.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۱۸
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان،مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان گفت: این تفاهم‌نامه در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت بوده است.
نکویی افزود: اهدافی از جمله ارتقاء و اشاعه فرهنگ منابع طبیعی و تبدیل آن به فرهنگ و معارف عمومی، مشارکت آحاد جامعه و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و مشارکت مردمی، افزایش پوشش گیاهی و سرانه جنگل و فضای سبزه، مشارکت و تسهیل در اجرای طرح های منابع طبیعی از جمله طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت زراعت چوب، توسعه جنگل حفاظت و نگهداری جنگل و ... از دیگر اهداف این تفاهم نامه بوده است.
حسن نکویی گسترش همکاریهای علمی پژوهشی آموزشی و تحقیقاتی در راستای افزایش توان هر دو دستگاه در حل مشکلات و معضلات محیط زیستی، همکاری در زمینه شناسایی ترویج تولید کاشت و نگهداری نهال استاندارد گونه های با نیاز آبی کم مقاوم بومی وسازگار با محیط زیست فضای سبز شهری و روستایی را از اقداماتی برشمرد که طی این تفاهم نامه اجرایی خواهد گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار