نقش دانش آموزان رای اولی در عرصه انتخابات مهم و تصمیم ساز است

امیریان گفت: همه ما وظیفه‌ داریم آحاد مردم را به پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم و فرهنگیان به عنوان متولیان تعلیم و تربیت در این زمینه رسالت سنگین‌ تری به عهده دارند.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۳۶
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بمپور، همزمان با سراسر کشور و در لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره)  آئین نمادین زنگ انقلاب با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات و بسیجیان در اداره آموزش و پرورش شهرستان بمپور به صدا در آمد.

الیاس امیریان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بمپور دانش‌آموزان را بازیگران و نقش اصلی در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی خواند و گفت: در شرایط کنونی که دشمنان نسل جوان بویژه دانش آموزان را هدف گرفته اند باید به بازخوانی نقش مهم آنها در پیروزی و استمرارانقلاب اسلامی پرداخت و دانش آموزان باید به عنوان نیروهای پیشرو بیانیه گام دوم انقلاب ،نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

امیریان افزود:دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنا کردن دانش آموزان با وقایع انقلاب اسلامی بوده و این کار مستلزم مطالعه تاریخ و آگاه سازی دانش آموزان توسط معلمان و عوامل اجرایی در مدارس است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بمپور با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و نقش مهم دانش آموزان رای اولی در این عرصه مهم تصمیم ساز بیان کرد: بی‌شک حضور رأی اولی‌ها در پای صندوق های رای می‌تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات در کشور مؤثر باشند.

الیاس امیریان خطاب به جامعه بزرگ فرهنگیان شهرستان برای دعوت از مردم جهت شرکت در انتخابات پیش رو،افزود: همه ما وظیفه‌ داریم آحاد مردم را به پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم و فرهنگیان به عنوان متولیان تعلیم و تربیت در این زمینه رسالت سنگین‌ تری به عهده دارند.

سلمان برهانی فرماندار شهرستان بمپور نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل گفت: ملت ایران در حالی چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی زبانزد دوست و دشمن است و این نظام الهی، به پشتوانه مردم، مسیر رو به رشد و تعالی خود را طی می‌کند.

برهانی افزود: عزت، اقتدار و امنیتی که امروز جمهوری اسلامی ایران از آن برخوردار است، مدیون ایثار، از خودگذشتگی و جانفشانی مردان و زنانی است که با حرکت در مسیری که بنیانگذار جمهوری اسلامی آن را ترسیم کرده بود، خود را از یوغ استکبار نجات دادند و ایران را به کشوری مقتدر تبدیل نمودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور پرشور جوانان و آحاد مردم در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی این واقعیت انکارناپذیر را یادآوری می‌کند که این نظام الهی از پشتوانه همه جانبه مردم در تمامی صحنه‌های نظام برخوردار است و تا زمانی که این پشتیبانی وجود داشته باشد، هیچ بدخواه و دشمنی نمی‌تواند به این کشور الهی صدمه‌ای وارد کند.

درپایان برنامه زنگ انقلاب توسط فرمانده سپاه بمپور و مسئولین ادارات نواخته شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار