رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از شروع به کار نمایشگاه عرضه مستقیم کالا شرکت‌تعاونی مصرف جهاد کشاورزی در محوطه این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۳۱
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مراسم افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با حضور محمدرضا پاکدل مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری با همراهی محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، اعضا هیأت مدیره شرکت‌تعاونی مصرف و جمعی از مسئولین برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در این نمایشگاه کالا‌های اساسی به خصوص مواد پروتئینی موردنیاز مردم با قیمت ۱۰ تا ۳۰ درصد ارزان‌تر از بازار عرضه خواهد شد.

حاتمی زاده گفت: در این نمایشگاه سعی شده محصولات به قیمت عمده به دست مشتریان برسد به صورتی که با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان در راستای طرح مزرعه تا سفره این سکو تنظیم بازار راه‌اندازی شده است

این مقام مسئول میوه، گوشت قرمز، گوشت مرغ، محصولات لبنی، خشکبار، حبوبات، برنج، آجیل، تنقلات را از محصولات اصلی قابل‌عرضه و فروش در این نمایشگاه اعلام و خاطرنشان کرد: مردم استان با خرید از این سکو‌ها علاوه بر خرید مناسب‌تر، ارزان‌تر و باکیفیت‌تر به رشد اقتصادی نیز کمک خواهند کرد.

لازم به ذکر است: سکوی تنظیم بازار شرکت‌تعاونی مصرف جهاد کشاورزی همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل سازمان جهاد کشاورزی واقع در بلوار دانشجو پذیرای همشهریان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار