مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه زهک گفت: دوره تربیت و تعالی ویژه فرماندهان محترم پایگاه و اعضای شورا خواهر و برادر بسیج سپاه ناحیه زهک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۸۹۱
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زهک، حجت الاسلام والمسلمین امید نغزعلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک بیان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر این دوره باهدف بصیرت افزائی، ارتقا و افزایش سطح آگاهی بینش سیاسی افراد و مشارکت در انتخابات سال جاری برگزار گردیده است.

وی افزود: این دوره به صورت ۱ روزه با سرفصل های خانوادگی از جمله تربیت فرزند، تحکیم بنیان خانواده، بحث جنگ ترکیبی و همچنین آسیب های فضای مجازی و مباحث مربوط به حوزه خانواده در محل مصلی الغدیر با حضور ۱۶۵ نفر از فرماندهان پایگاه ها و اعضای شورای زهک برگزاری گردید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زهک تصریح کرد: حرکت در مسیر تعالیم اسلامی موجب می‌شود که برنامه‌های دشمن اجرایی نشوند و ایستادگی در مقابل نظام سلطه و استکبار ستیزی از ویژگی‌های امام راحل بود و هدف اصلی ما بسیجیان ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی می باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نغزعلی خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی ما در حال حاضر این است که بر ایمان دینی خود افزوده و دست دیگران را بگیریم و ایمان نسل جوان را تقویت کنیم زیرا همین جوانان آینده ساز کشور می باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار