همزمان با آغاز دهه فجر، رژه موتوری و استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، با حضور مسئولان، بسیجیان و قشرهای مختلف مردم شهرستان بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۸۸۴
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، همزمان با آغاز دهه فجر، رژه موتوری و استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، با حضور فرماندار، معاونین فرماندار ،فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان، بسیجیان و قشرهای مختلف مردم شهرستان بهاباد برگزار شد.
در حاشیه این آیین فرماندارشهرستان بهاباد درسخنانی با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی خویش، صفحه ای درخشنده را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدای خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین انداز کرد.
علیرضا تیموری دراین مراسم با تبریک ایام الله دهه فجروسالروز ورود امام به میهن وگرامی داشت برنامه های دهه فجر گفت : بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و انتشار پیام انقلاب با استفاده از فضای رسانه ای فرصتی است تا جوانان ما با روح و ماهیت انقلاب اسلامی آشنایی بیشتری پیدا کنند.
علیرضا تیموری تصریح کرد: یکی از اهداف دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایجاد یاس و ناامیدی و کم ارزش جلوه دادن دستاوردهای نظام می باشد که حضور در صحنه مردم ایران این دسیسه ها را خنثی خواهد کرد.
وی ادامه داد : دهه فجر فرصت مناسبی است که دستاوردهای انقلاب بازخوانی و به اطلاع مردم به ویژه جوانان رسانده شود.
این رژه موتوری با هدف گرامیداشت آغاز دهه مبارك فجر و چهلمین و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی با حضور خودروهای ادارات ونهادها و نیروهای نظامی واتظامی از کنارقبور مطهر شهدای گمنا م شهرستان بهاباد آغاز و با عبور از خیابان های اصلی شهربه پایان رسید .

ارسال نظرات
آخرین اخبار