جواد جمیری؛ مسئول سازمان بسیج هنرمندان در پی درگذشت جمشید جم خواننده انقلابی اثر "یار دبستانی من" و مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۲۹
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ جواد جمیری؛ مسئول سازمان بسیج هنرمندان در پی درگذشت جمشید جم خواننده انقلابی و مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

اِنَّا لِلَّه وَ اِنَّا اِلَیهِ رَاجِعُون

درگذشت استاد جمشید جم؛ هنرمند بسیجی و خواننده‌ی انقلابی را به جامعه‌ی هنری، خانواده‌ی داغدار و دوستداران وی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه ی الهی؛ مسئلت می‌نمایم.

جمشید جم؛ با صدای دلنشین و آوازهای پرشور خود و با خُلقی مزین به اخلاق اسلامی، همواره در خدمت انقلاب و اسلام عزیز و الگویی بی‌نظیر برای جوانان بود و با اثر ماندگار "یار دبستانی من"، نام خود را در هنر موسیقی ایران جاودانه کرد.

جامعه‌ی هنری کشور؛ گوهری ارزشمند و شایسته را از دست داد و بی‌شک شاگردان و علاقه‌مندان این هنرمند انقلابی، راه او را ادامه خواهند داد.

این هنرمند انقلابی که بیش از یک دهه مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان بود، در آستانه ی ورود به ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی دعوت حق را لبیک گفت و اینگونه به دیدار معبودش شتافت.

یادش گرامی باد.

جواد جمیری
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور

ارسال نظرات
آخرین اخبار