حجت الاسلام سپاهی گفت: با وجود تحریم و محدودیت های دشمن شاهد رشد و بالندگی جوانان کشور عزیزمان ایران هستیم
کد خبر: ۹۵۷۴۵۰۰
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور و با حضور شورای اداری، مدیران و مسئولین ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فنوج، دانش آموزان و فرهنگیان در دبیرستان شبانه روزی عفاف این شهرستان نواخته شد.

حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج  در این مراسم افزود: امام خمینی(ره) با ورود به ایران به دشمنان فهماند که ملت ایران در برابر توطئه های و دسیسه های دشمن همیشه در صحنه هستند و ارزرش ها و دستاورد های انقلاب اسلامی دفاع میکنند.

وی بیان کرد: دشمنان همیشه در تلاشند تا خدمات نظام از اول انقلاب تاکنون را با استفاده از فضای مجازی، شبکه های معاندکم جلوه دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در پایان خاطرنشان کرد: با وجود تحریم و محدودیت های دشمن شاهد رشد و بالندگی جوانان کشور عزیزمان ایران هستیم.

امید شیرانزهی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فنوج نیز بیان کرد: انقلاب اسلامی امانت بزرگ الهی در دستان ما است که باید به خوبی از ارزش های آن صیانت کنیم.

همچنین دانش آموزان با برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، اجرای دکلمه، سرود، تئاتر و مسابقات فرهنگی یاد امام راحل (ره) و شهدا را گرامی داشتند.

در این مراسم دانش آموزان دبیرستان عفاف با اجرای سرود و تئاتر و دکلمه آغاز ایام الله دهه فجر را گرامی داشتند.

ارسال نظرات