رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد عنوان کرد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از راه‌اندازی، بهره‌برداری و افتتاح ۲۴۷ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۸۰۹ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۳۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدعلی حاتمی زاده با اشاره به راه‌اندازی، بهره‌برداری و افتتاح ۲۴۷ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۸۰۹ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد: از مجموع این پروژه‌ها ۴۳ طرح شاخص با اعتبار یک هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان با حضور مسئولین در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: از تعداد کل پروژه‌ها ۱۹۸ مورد مربوط به آب‌وخاک بوده که باعث اشتغال‌زایی ۶۷ نفر به طور مستقیم و ۱۱ نفر به طور غیرمستقیم با اعتباری بالغ بر ۵۶۳ میلیارد ریال شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در مورد طرح‌های شاخص مورد بهره‌برداری در سال جاری، اظهار کرد: از جمله این طرح‌ها می‌توان به ۲۰ پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتباری بالغ بر ۸۳۳ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی ۹۰ نفر به طور مستقیم اشاره کرد.

به گفته این مقام مسئول در حوزه دام و طیور در مجموع ۱۰ پروژه قابل افتتاح است که ۷ مورد آن مربوط به دام با اعتباری بالغ بر هزار و ۶۷۷ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۸۴ نفر به طور مستقیم و ۱۶۸ نفر به طور غیرمستقیم؛ و ۳ پروژه در حوزه طیور با اعتبار ۱۲۶ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۹ نفر مستقیم و ۱۹ نفر غیرمستقیم است.

حاتمی زاده ضمن اشاره به ۲ پروژه تحقیقات و ترویج با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۸ نفر به طور مستقیم، ذکر کرد: ۷ طرح نیز در حوزه صنایع کشاورزی با اشتغال‌زایی ۱۷۶ نفر به طور مستقیم و ۳۵۲ نفر غیرمستقیم با اعتبار ۴ هزار ۱۷۴ اجرا شده است.

وی همچنین از افتتاح یک پروژه دامپزشکی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، پروژه شیلات و آبزی‌پروری با اشتغال‌زایی ۳ نفر مستقیم و ۴ نفر غیرمستقیم با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال و نیز ۳ پروژه در حوزه تعاون روستایی با اشتغال مستقیم ۷ نفر با مبلغ ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی، بهره‌برداری و افتتاح این طرح‌ها برای ۴۵۵ نفر به طور مستقیم و ۵۷۵ نفر به طور غیرمستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار