سرهنگ صالحی گفت: همدلی و وحدت بین شیعه و سنی در ایران یک راهبرد اساسی است که همه مدیران نظام به دنبال تحقق آن هستند .
کد خبر: ۹۵۷۳۹۰۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی،مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان، با اشاره به حضور گروههای نغمه سرا در پنجمین همایش "نغمه سرایان اهل سنت" گفت: از ۱۶ گروه حاضر در این همایش یک گروه سه نفره از برادران اهل سنت استان سیستان وبلوچستان هستند.

وی در ادامه افزود: هنرمندان حاضر در همایش، آموزه‌های اعتقادی و وحدت بخش خود را در قالب نغمه سرایی، شعر و سروده‌هایی با موضوع پیامبراکرم(ص) و اهل بیت(ع) به نمایش می‌گذارند. در واقع، محورهای این همایش، انقلاب، وحدت اسلامی و در وصف پیامبر و اهل بیت آن حضرت است.

مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمن برای خدشه وارد کردن به وحدت حاکم بر ایران اسلامی نقشه کشیده است اذعان داشت: قدرت و اقتدار امروز ایران اسلامی که به برکت خون شهدا به دست آمده است، باعث شده تا دشمن با تمام ابزارهای خود برای خدشه وارد کردن به وحدت و امنیت حاکم بر ایران اسلامی تلاش کند.

سرهنگ صالحی ادامه داد: وقتی دشمن به این نتیجه رسید که در حوزه جنگ سخت و در میدان نبرد توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد برای انشقاق و تفرقه بین مسلمانان دست به کار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همدلی و وحدت بین شیعه و سنی در ایران یک راهبرد اساسی است که همه مدیران نظام به دنبال تحقق آن هستند .

گفتنی است؛ پنجمین همایش ملی «نغمه سرایان اهل سنت» با اجرای هنری ۱۶ گروه از ۱۰ استان کشور، از ۹تا ۱۱بهمن ماه در استان خراسان شمالی، شهرستان بجنورد برگزار می شود.

ارسال نظرات