خبرهای داغ:
جعفری در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری بزرگ‌ترین جشنواره ورزشی خواهران بسیج سپاه ناحیه همدان به مناسبت دهه فجر

همدان-مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان از برگزاری بزرگ‌ترین جشنواره ورزشی خواهران بسیج سپاه ناحیه همدان با حضور ۳ هزار شرکت‌کننده به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۴۶
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

سیدجواد جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت شهید شاخص ورزش کشور، شهید «عجمیان» بزرگ‌ترین جشنواره ورزشی خواهران در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در هشت رشته ورزشی از قبیل کاراته، دو و میدانی، دارت، تکواندو، مبارزات رزمی، والیبال، آمادگی جسمانی و بومی محلی از ۱۲ بهمن ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز به کار خواهد کرد.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: ثبت‌نام این جشنواره از ۵ دی ماه تا یکم بهمن ماه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، دفاتر بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه همدان و هیئت‌های ورزشی انجام شد.

وی افزود: این جشنواره با مساعدت فرمانده سپاه ناحیه و با مشارکت و همکاری هیئت‌های ورزشی در سطح شهرستان همدان برگزار برگزار می‌شود.

جعفری با اشاره به حضور حدود ۳ هزار نفر در این مسابقات گفت: هدف از این برنامه ایجاد شور و نشاط بین آحاد بسیجیان و استعدادیابی برای تشکیل تیم باشگاه مقاومت بسیج در رشته‌های مختلف ورزشی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار