خبرهای داغ:
رضانیا:

دشمن در صدد هویت‌زدایی‌ از انقلاب است

همدان-معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمن در صدد هویت‌زدایی‌ از انقلاب است، گفت: دشمن می‌خواهد ارکان انقلاب را نابود کند و در این راستا اسلام، ولایت و مردم را هدف گرفته است.
کد خبر: ۹۵۷۴۲۱۳
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در نشست هیات‌های‌ ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان با تاکید بر اینکه وضعیت زیرساخت‌های ورزشی همدان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: فضای ورزشی سرپوشیده استان قبل از انقلاب اسلامی ۳۳ مکان بود اما امروز این تعداد به ۵۱۲ مورد افزایش یافته و فضای روباز ورزشی نیز از ۱۱ مورد به ۳۵ مورد رسیده است.

وی اضافه کرد: سرانه فضای ورزشی قبل از انقلاب برای هر شهروند هفت سانتی مترمربع بود که با ساخت ورزشگاه‌های‌ متعدد در سطح استان در ۴۵ سال اخیر این آمار به ۷۷ سانتی مترمربع رسیده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب تنها ۱۵ هیات ورزشی همدان فعال بود، هم اکنون این تعداد به ۵۲ هیات رسید، ادامه داد: کارنامه ورزش همدان پیش از پیروزی انقلاب خالی از افتخارات مهم بود اما هم اکنون شاهد موفقیت‌های مهم و بزرگ ورزش این استان همچون کسب مدال در المپیک؛ بازیهای آسیایی و پاراآسیایی و توسعه ورزش بانوان هستیم.

وی با اشاره به نقش مهم انتخابات در حل مشکلات کشور؛ تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید در عرصه بین‌المللی و داخلی خود را تقویت و اقتدار ملی برای خود ایجاد کنیم و این امر با حفظ همبستگی ملی ایجاد می شود.

رضانیا افزود: اکنون جریان سلطه و جبهه استکبار پس از شکست‌های متعدد در برنامه‌های خود، به یک جمع‌بندی رسیده و فهمیده است که روش‌های آشکار و پنهان آن‌ها جواب نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در صدد هویت‌زدایی‌ از انقلاب است، افزود: دشمن می‌خواهد ارکان انقلاب را نابود کند و در این راستا اسلام، ولایت و مردم را هدف گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره اینکه امروز دشمن جنگ را به رسانه و فضای مجازی برده است؛ گفت: فضای مجازی حوزه بسیار مهمی که می‌توان با تولیدمحتوای فاخر، از این ابزار دشمنان علیه خودشان استفاده کرد.

وی با اشاره تأثیر گذاری جامعه ورزش و جوانان در همه عرصه‌ها کشور؛ بیان کرد: جامعه ورزش و جوانان همواره در همه عرصه‌ها و مشکلات همانند سیل و زلزله پیشتاز بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار