فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از کلنگ‌زنی مجموعه ۲۰۰ واحدی مسکن محرومین تحت پوشش کمیته امداد در ایام دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۴۴
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رویدادی است که دشمنان ایران از آن هراس دارند، زیرا حضور پرشور مردم بیانگر آمادگی این ملت ایران برای جشن پیروزی انقلاب است.

وی افزود: مردم ایران همواره با بصیرت و آگاهی خود توانستند فتنه‌های دشمن را شکست دهند و پرقدرت پای آرمان‌های این انقلاب و نظام ارزشمند بایستند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه جنگ سیاسی در راس جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد، عنوان کرد: نبرد سیاسی دشمن برای از بین بردن جمهوریت کشور در راس جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد، این جمهوریت متصل به اسلامیت و پیوند دهنده آن‌ها، ولایت مطلقه فقیه است.

وی تصریح کرد: «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» شعار محوری برنامه‌های دهه فجر امسال است و در این مناسبت بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه و ۳هزار و ۵۰۰ ریزبرنامه در کمیته نیرو‌های مسلح استان برای اجرا در سطح نواحی و حوزه‌های مقاومت و اقشار مختلف بسیج با حضور و کمک مردم تدارک دیده شده است.

زارع‌کمالی به بیان برنامه‌های شاخص این ایام پرداخت و گفت: روز پنجشنبه، ۱۲ بهمن با شعار «انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت مطلقه فقیه و رهبری» نامگذاری شده و مراسم آغاز دهه فجر به مناسبت ورود امام در فرودگاه شهید صدوقی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اجتماع بانوان تمدن ساز در مصلی امام (ره) اردکان با محوریت بسیج جامعه زنان، رزمایش اقتدار گردان‌های امام علی (ع)، اولین همایش شبانان و گله‌داران با محوریت بسیج عشایری در ابرکوه، همایش تقویت هویت زن در تراز انقلاب اسلامی و جشن تکلیف دختران حاج قاسم سلیمانی در مدارس استان با محوریت بسیج دانش‌آموزی و به صورت ویژه در شهرستان تفت از جمله برنامه‌های این ایام است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: روز دوشنبه، ۱۶ بهمن با شعار محوری «انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی، انسجام ملی»، برنامه‌هایی از جمله برگزاری مجمع بسیجیان یزد و همایش خانواده ایرانی مقاوم و امیدوار در مصلای شهرستان میبد را خواهیم داشت. روز سه شنبه، ۱۷ بهمن نیز با شعار محوری «انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، عزت بین‌المللی» با برنامه‌هایی از جمله اختتامیه سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن کریم در امامزاده سید جعفرمحمد (ع) و همایش زن تراز انقلاب در تفت خواهیم داشت.

زارع کمالی با اشاره به برگزاری رزمایش «م» مثل مصطفی ۲ عنوان کرد: یادواره شهدای انقلاب اسلامی، جشنواره سرود آدینه در میبد، نورافشانی و برگزاری جشن انقلاب در میادین شهرها، حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اجرای برنامه همخوانی سرود تهیه شده توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی از کلنگ‌زنی مجموعه ۲۰۰ واحدی مسکن محرومین تحت پوشش کمیته امداد نیز در این ایام خبر داد و گفت: امیدواریم در کمتر از ۱۸ ماه این واحد‌های مسکن را آماده افتتاح و به محرومان تحویل دهیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بهره‌برداری پروژه آبرسانی ولایت دو، بهره‌برداری پروژه آبرسانی خاتم، افتتاح کارگاه اشتغالزایی در یزد و مراکز مشاوره از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: مراکز مشاوره با عنوان «مهر» در برخی شهرستان‌های یزد، ابرکوه، میبد و اردکان راه‌اندازی شده و به صورت رایگان به مردم ارائه خدمت می‌دهند و در این ایام مرکز مشاوره بهاباد افتتاح خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست از پوستر ۴۵ خدمت شاخص سال ۱۴۰۲ سپاه الغدیر استان رونمایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار