خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: شهید باقری در عدم درک صحیح لشکر دشمن از سپاه اسلام بسیار موثر بود و همواره میزان شناخت دشمن از ما را رصد و به اطلاع ما می‌رساند.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۱۴
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، امروز (۹بهمن۱۴۰۲)دکتر محسن رضایی امروز (۹بهمن۱۴۰۲) در مراسم گرامیداشت شهدای اطلاعات و سالگرد شهادت شهید باقری، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: نیرو‌های اطلاعات از جمله افراد مومن و خداپرست بودند و در همه عرصه‌ها دلدادگی خود به خدا را اثبات نمودند.

دشمن از تربیت جوانانی نظیر حسن باقری در این کشور هراس دارد

وی اطلاعات را یکی از مهمترین ارکان پیروزی ملت ایران چه در ابتدای انقلاب و چه در زمان جنگ و پس از آن دانست و افزود: اگر نیرو‌های اطلاعات نبودند بسیاری از موفقیت‌ها و پیروزی‌های جنگ امکان‌پذیر نبود.

این فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس عنوان کرد: ما دو شاخه اطلاعاتیِ امنیتی و نظامی تشکیل داده بودیم که شهید باقری تشکیل دهنده شاخه نظامی اطلاعات بود.

وی گفت: شهید باقری در عدم درک صحیح لشکر دشمن از سپاه اسلام بسیار موثر بود و همواره میزان شناخت دشمن از ما را رصد و به اطلاع ما می‌رساند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: من درس‌های بسیاری از حسن باقری گرفتم، زیرا او فرمانده بی‌نظیری بود؛ وی با طرح این پرسش که کدام مکتب توانسته است امثال حسن باقری و متوسلیان را تربیت کند؟ افزود: هر کس حسن باقری را می‌دید از چهره او می‌توانست توحید و یکتاپرستی را متوجه شود.

محسن رضایی گفت: بعد از عملیات رمضان که اولین عدم‌الفتح ما بود، حسن باقری فرماندهان حاضر در آن عملیات را جمع کرد و با تندی با آن‌ها صحبت کرد که چرا بهتر عمل نکردید؟ ولی یک نفر از آنان به او اعتراض نکرد؛ زیرا همه می‌دانستند که حسن باقری اگر از آن‌ها جلوتر نبوده باشد عقب‌تر نبوده است.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: دشمن از تربیت چنین نسلی در ایران هراس دارد، اگر کسی می‌خواهد بداند آمریکا از چه چیزی در ایران می‌ترسد زندگینامه و کارنامه عملکرد حسن باقری را مطالعه کند.

وی ابراز امیدواری کرد جوانان ایران با ادامه دادن راه شهدا بخصوص شهید باقری‌ها مسیر پیشرفت و تعالی کشور را هموار سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها