خبرهای داغ:
در جریان بازدید استاندار از طرح کنارگذر ایلخچی مطرح شد

تسریع تکمیل طرح کمربندی ایلخچی حیاتی است/ راه و شهرسازی استان با همه توان پای کار است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی تسریع در تکمیل طرح کمربندی ایلخچی را حیاتی دانست و گفت: بهره برداری از این طرح نتیجه ناکارآمدی دوره های قبلی بوده که ۱۶ سال به طول کشیده است.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۶۳
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مالک رحمتی در جریان این بازدید به تیم‌های اجرایی، پیمانکاری و مشاوره‌ای طرح ساخت کمربندی ایلخچی، اعلام کرد: حداکثر تلاش شما باید این باشد که مناقصه دیگری برگزار نشود و با قرارداد موجود کمربندی تکمیل شود.

وی افزود: ایجاد ارزش‌افزوده در حواشی جاده‌های تازه‌ ساخت نیز فراموش نشود چون عدم تحقق این مهم موجب می‌شود که عده‌ای فرصت ‌طلب از ارزش‌ افزوده ایجاد شده از قبل اجرای طرح ‌های زیرساختی برخوردار شوند.

راه و شهرسازی استان با همه توان پای کار است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز در این بازدید گفت: با تخصیص اعتبارات لازم این طرح از پیشرفت اجرایی 70 درصدی برخوردار است و عملیات اجرائی آن با سرعت انجام می شود.

موسوی اضافه کرد: راه و شهرسازی استان با تمام توان پای کار است و با پیگیری جدی امور این طرح و رفع مشکلات موانع، امیدواریم تا در سریع ترین زمان ممکن این پروژه حیاتی به افتتاح برسد.

استاندار آذربایجان شرقی به همراه معاون امور هماهنگی استانداری، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر مدیران مرتبط از پروژه کنارگذر ایلخچی بازدید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار