دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ایلام:
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ایلام گفت: وضعیت کنونی استان ایلام از حیث مدیریتی نیازمند تغییراتی است تا مدیران ناکارآمد برکنار شوند.
کد خبر: ۹۵۷۳۳۷۵
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، رحمت بادفرگفت: آنچه امروز در فلسطین اشغالی اتفاق افتاد، نتیجه مجاهدت، صبر و مقاومت ملت فلسطین و ثمره خون شهدای مظلوم فلسطین و شهدای عزیز و بزرگ محور مقاومت به‌ویژه سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی است.

 

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام به بررسی وضعیت مدیریتی استان پرداخته و گفت: وضعیت کنونی استان ایلام از حیث مدیریتی نیازمند تغییراتی است تا مدیران ناکارآمد برکنار شوند.

 

بادفر تأکید کرد: تمام توان و تلاش ما معطوف به همراهی، مشارکت و معاضدت با دولت بوده و هیچگاه دولت انقلابی را تضعیف نکردیم در هر جا که امکان داشته ضعف‌ها را به‌قصد اصلاح مطرح کرده‌ایم و هر مرحله با وعده‌های بی‌اساس مدیریت کلان استان مواجه شده‌ایم.

 

این فعال سیاسی تصریح کرد: مدارا با کسانی که پست‌های مدیریتی را تصاحب و موجبات نارضایتی مردم را ایجاد کرده‌اند پذیرفته نیست و ضمن اینکه باید هوشیار بود که به بهانه مدیران ضعیف نیروهای کارآمد از گردونه خارج نکنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای کمک به تحقق اهداف دولت انقلابی مطالبه‌گری می‌کنیم و باید اهداف موردنظر این دولت در استان ایلام محقق گردد و اعلام می‌داریم که جریان انقلابی و ارزشی استان ضمن رصد وضعیت استان، مطالبه‌گر تغییر مدیران ناکارآمد است.

ارسال نظرات