امام جمعه ایلام :

نقش رسانه ها در امیدوار کردن مردم و مطالبه گری از مسئولان بسیار مهم و اثر گذار است

حجت الاسلام کریمی تبار عصر دیروز در دیدار خودجوش تعدادی از اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاران باید مطالبه گر و منتقد باشد ولی انصاف در نقد و توجه به امید آفرینی در جامعه رافراموش،نکنند.
کد خبر: ۹۲۸۶۳۷۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام کریمی تبار عصر دیروز در دیدار خودجوش تعدادی از اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاران باید مطالبه گر و منتقد باشد ولی انصاف در نقد و توجه به امید آفرینی در جامعه رافراموش،نکنند.

وی با اشاره به لزوم همپوشانی اهالی رسانه در مطالبه گری ها ادامه داد :  توجه به این مهم ضرورت داشته و باید مد نظر قرار گیرد.

حجت الاسلام کریمی تبار خبرنگاران را اقشاری زحمت کش معرفی کرد و افزود:این قشر گاها برای انجام وظیفه شریف خود با مشكلات زیادی مواجه می شوند.

وی ادامه داد: رصد و بیان مشکلات جامعه از دیگر وظایف خبرنگاران بوده و ضمن تبیین خدمات نظام، لازم است  در انتقاد از مدیران ناکارآمد و وادار کردن آنان برای  پاسخگویی به افکار عمومی بکوشند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمن تمام تلاش،خود را برای اعمال فشار به مردم و نظام به کار گرفته اضافه کرد : خوشبختانه تحریمها و فشارها مردم را وادار به تسلیم  نمی کند و مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند .

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت :  اتحاد نمایندگان مجلس استان در مطالبه گری واحقاق حق مردم ورود به هنگام  آنان  به موضوعات را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: باید با وحدت و هماهنگی در راستای رفع مشکلات مردم بکوشیم.

وی در ادامه گفت :  من قدردان روشنگری و تلاشهای اصحاب  رسانه هستم  و مطالب منتشره  آنان را رصد  می کنم.

درپایان خبرنگاران حاضر در جلسه به نقد بسیاری از مشکلات و مسائل استان و صنف خبرنگاران پرداختند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار