خبرهای داغ:
کریمیان گفت: اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار، از امشب در خراسان جنوبی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۳۲۱۳
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، کریمیان رییس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: اکران فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار امشب هفتم بهمن با اکران فیلم "هفت سال اینجا" در خراسان جنوبی آغاز می‌شود.

وی افزود: مستند ۵۲ دقیقه‌ای "هفت سال اینجا" به کارگردانی سید مصطفی سید الحسینی، روایتی از سید رسول موسوی از مجاهدین و مبارزین عراقی است که در سال ۱۳۶۰ به همراه تعدادی از اعضای خانواده خود به ایران فرار می‌کند و بعد از حضور در ایران به عنوان رزمنده و نیروی شناسایی داوطلبانه به جبهه اعزام می‌شود.

کریمیان با بیان اینکه حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ فیلم از جشنواره مردمی عمار در خراسان جنوبی اکران خواهد شد گفت: اکران فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار از مرکز استان تا دورترین نقاط روستایی خواهد بود و تلاش ما بر این است که فیلم‌های جشنواره در نقاط محروم استان نیز نمایش داده شود.

رییس حوزه هنری خراسان جنوبی افزود: اکران فیلم‌ها توسط گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی و در مساجد و مدارس و هر کجا که امکان و شرایط فراهم باشد، انجام می‌شود.

کریمیان گفت: جشنوار مردمی فیلم عمار از سال ۸۸-۸۹ در تقابل با جریان فتنه با این دغدغه که چگونه می‌توان با استفاده از ابزار رسانه و تولیدات تصویری به انقلاب اسلامی کمک کرد، شروع شد و تا به امروز نیز توفیقات زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار نقطه اکران فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار در کشور داریم، افزود: همه این موارد ثمره یک جریان پاک، متعهد و دینی در عرصه هنری است که امیدواریم توفیقات آنان همواره استمرار داشته باشد.

 

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها