یادواره سرداران و ۵۵ شهید والامقام منطقه جلیل با حضور فرمانده تیپ ۴۸ فتح ، خانواده های معظم شهدا ، مسئولان و قشرهای مختلف مردم و در باشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۳۶
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یاسوج، فرمانده تیپ ۴۸ فتح در این آیین به جنگ ترکیبی دشمن در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: امروز فضای رسانه ای و مجازی ابزار جنگ است  و دشمن با راه اندازی بیش از ۳۰۰ شبکه فارسی زبان ماهواره ای علیه جمهوری اسلامی تبلیغات می کند.

سردار حسن حکمتیان افزود: دشمن در جنگ اقتصادی، روانی و تبلیغاتی به دنبال این است که ناکارآمدی نظام را به مردم اثبات کند و همه داشته های خود را به میدان آورده تا مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بی اعتماد و ناامید کند.

وی ابراز داشت: امروز قشرهای مختلف مردم به عنوان افسران و فرماندهان جنگ نرم باید پای کار باشند و همانند شهدای والامقام تا آخرین قطره خون از آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

سردار حکمتیان در ادامه به برگزاری دو رویداد مهم در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پیش روی ماست و رهبر معظم انقلاب چهار راهبرد مشارکت حداکثری، رقابت سالم، سلامت و امنیت انتخابات را مورد تاکید قرار داده اند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح گفت: همه باید در انتخابات شرکت کنند زیرا حضور در این رویداد سیاسی مهم باعث می شود آبرو، عزت ، امنیت و حیثیت جمهوری اسلامی در دنیا ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه از همه جریان های سیاسی در انتخابات حضور دارند گفت: رقابت در انتخابات باید سالم باشد و کاندیداها نباید یکدیگر را تخریب کنند بلکه باید برنامه ها و توانمندی های خود را برای مردم بازگو کنند.

سردار حکمتیان سلامت انتخابات را از دیگر موارد مهم مدنظر رهبری عنوان کرد و گفت: مردم به رایی که به صندوق می اندازند باید اطمینان کامل داشته باشند و این وظیفه مسئولان و دست اندرکاران است که حافظ رای مردم باشند و نهایت تلاش خود را برای سلامت انتخابات بکار گیرند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح، امنیت انتخابات را بسیار حساس و مهم دانست و گفت: باتوجه به توطئه های دشمنان ،نیروهای نظامی و امنیتی باید امنیت انتخابات را در بالاترین سطح برقرار کنند.

وی دومین رویداد مهم را برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و افزود: این کنگره عظیم قرار است مهرماه ۱۴۰۳ در استان برگزار شود و ۳۰ هزار برنامه پیش بینی شده است.

سردار حکمتیان ابراز داشت: باید از تمامی ظرفیت های استان برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره ملی استفاده کرد و فضای شهرها رنگ و بوی شهدا به خود بگیرد.

برگزاری یادواره سرداران و ۵۵ شهید والامقام منطقه جلیل در باشت/ سردار حکمتیان: همه در انتخابات شرکت کنندبرگزاری یادواره سرداران و ۵۵ شهید والامقام منطقه جلیل در باشت/ سردار حکمتیان: همه در انتخابات شرکت کنندبرگزاری یادواره سرداران و ۵۵ شهید والامقام منطقه جلیل در باشت/ سردار حکمتیان: همه در انتخابات شرکت کنندبرگزاری یادواره سرداران و ۵۵ شهید والامقام منطقه جلیل در باشت/ سردار حکمتیان: همه در انتخابات شرکت کنندبرگزاری یادواره سرداران و ۵۵ شهید والامقام منطقه جلیل در باشت/ سردار حکمتیان: همه در انتخابات شرکت کنندبرگزاری یادواره سرداران و ۵۵ شهید والامقام منطقه جلیل در باشت/ سردار حکمتیان: همه در انتخابات شرکت کنندبرگزاری یادواره سرداران و ۵۵ شهید والامقام منطقه جلیل در باشت/ سردار حکمتیان: همه در انتخابات شرکت کنندبرگزاری یادواره سرداران و ۵۵ شهید والامقام منطقه جلیل در باشت/ سردار حکمتیان: همه در انتخابات شرکت کنندبرگزاری یادواره سرداران و ۵۵ شهید والامقام منطقه جلیل در باشت/ سردار حکمتیان: همه در انتخابات شرکت کنندبرگزاری یادواره سرداران و ۵۵ شهید والامقام منطقه جلیل در باشت/ سردار حکمتیان: همه در انتخابات شرکت کنند

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار