به مناسبت گرامیداشت هفته هوای پاک و پاکسازی محیط زیست در جوار امامزاده شهر چلیچه بصورت نمادین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۰۸
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در مراسم نمادین گرامیداشت هفته هوای پاک و پاکسازی محیط زیست توسط دانش آموزان سرکار خانم محمدی با تاکید بر اهمیت موضوع هوای پاک، گفت: فرزندان ما رفتار ما را با طبیعت قضاوت خواهند کرد پس بیایید در حفظ محیط زیست، گام‌های موثری برداشته و دین خود را به طبیعت ادا کنیم.

وی افزود: یکی از شرایط زندگی سالم، داشتن محیطی پاک و سالم برای زندگی است که در این راستا آب و هوا و فرهنگ حاکم هم باید پاک باشند تا انسان در آن به احساس امنیت و آرامش دست یافته، رشد و پیشرفت کرده و با خیال راحت به اهداف خود دست پیدا کند.

وی گفت: امیدواریم با همت مسئولان و تلاش همه افراد به هدف مطلوب که ایجاد یک شهر سالم با آب و هوای پاک، آسمان آبی و فرهنگ سالم است دست پیدا کنیم.

محمدی اظهار کرد: نونهالان و بچه‌های ابتدایی ذهن باز و خوبی دارند و همکاری وآگاهی آنها برای درک اهمیت هوای پاک قابل توجه بود.

وی گفت: به راستی چرا باید توجه به هوای پاک و منابع طبیعی و نهال کاری را از مدارس آغاز کرد؟ حفظ و نگهداری از هوای پاک باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و دانش‌آموزان نقش مهمی در فرهنگ سازی و نهادینه کردن این مهم دارند.

لازم به ذکر است که دانش آموزان در پایان اقدام به پاکسازی محیط زیست کردند.

ارسال نظرات