زنجان _ طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام حسن بیگدلی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان معاون جدید معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه این نهاد معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۹۵
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که صبح امروز در مرکز تداوم عقیدتی سیاسی این نهاد برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران نهادی مقدس و پاک است و جهاد، ایثار و از خودگذشتگی در این نهاد بسیار وسیع است.

وی با بیان اینکه سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان یکی از سالم‌ترین ارگان‌ها در کشور است، گفت:به گفته معظم رهبری مجموعه نمایندگی در سپاه دارای وظایفی است از جمله بصیرت افزایی و معنویت افزایی می‌باشد.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه امروز شرکت در انتخابات و حضور گسترده در پای صندوق‌های رای وظیفه ملت ایران است، افزود: مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند انتخابات ضعف و قدرت یک کشور و نظام را نشان می‌دهد حضور مردم در عرصه‌های مختلف این قدرت را نشان داده است و بار دیگر با حضور در انتخابات این وحدت و یکپارچگی به نمایش گذاشته خواهد شد.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ علی ترک، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه تقدیر و محسن رضایی که پیش از این مسئول نیروی انسانی سپاه استان زنجان بود معارفه شد.

گفتنی است در این مراسم نیز سرهنگ علی محمود علی به عنوان مسئول جدید نظارت و بازرسی نمایندگی و سرهنگ محمود بهرامی به عنوان مسئول تایید محتوا معرفی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار