برگزاری دوره آموزشی معارف و اندیشه اسلامی دانا در چاه مبارک

دوره آموزشی معارف و اندیشه اسلامی دانا با هدف ارتقای برنامه های معرفتی، بصیرتی در مسجد امیرالمومنین(ع)بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۶۳
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

برگزاری دوره آموزشی معارف و اندیشه اسلامی دانا در چاه مبارک

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، دوره آموزشی معارف و اندیشه اسلامی دانا با هدف ارتقای برنامه های معرفتی، بصیرتی با حضور سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه ، حجت السلام قلی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه عسلویه  ،مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه عسلویه ، فرمانده فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی (ره) و بسیجیان در مسجد امیرالمومنین(ع)بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک بیان کرد: این امر که چقدر برای پیشبرد اهداف و سازندگی کشورمان اثرگذار باشیم امر مهمی است و باید در دادگاه فضل و عدل الهی به عنوان مسئول پاسخگوی اعمال و کردارمان باشیم.

 

وی افزود:عمده تمرکز دشمنان بر روی انتخابات پیش روست و تمام دلخوشی آمریکایی ها به این است که صندوق‌های رای تهی از مشارکت مردمی باشد و این امر که چه اندازه مردم پای صندوق رای بیایند و مشارکت مردمی چه اندازه باشد، برایشان اهمیت زیادی دارد. 

 

تاجیک تصریح کرد: باید با تبیین دستاوردها و پیشرفت های انقلاب برای مردم عزیز انتخابات را باشکوه برگزار نماییم؛ زیرا دشمنان اسلام به ویژه آمریکا می خواهند در انتخابات پیش رو به اهدافشان برسند؛ ولی با به صحنه آوردن مردم در پای صندوق های رای این امید را از جبهه دشمن بگیریم.

 

وی در پایان گفت: برای دشمن مهم نیست که چه کسی و یا چه جریانی و یا از کدام طیفی نماینده مجلس انتخاب می‌شود؛ برای دشمن این مهم است که چه تعدادی از مردم سر صندوق‌های رای حضور می یابند.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات