نشست بصیرتی باعنوان"اهمیت حضور بانوان در انتخابات"با طرح شهیدکمالی در گوجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۳۰
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ خانم حیدری،عضو فعال پایگاه محدثه،حضور بانوان را در انتخابات حائز اهمیت زیادی دانست و گفت: مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان به بحث حضور پرشور در انتخابات اشاره فرمودند و اینکه بانوان در شناخت افراد و راهبردها و ترغیب مردم در بحث انتخابات می‌توانند نقش مهمی داشته باشند. حضور در انتخابات حق هر ایرانی است.

حیدری، اضافه کرد: مهمترین نقش بانوان در قضیه انتخابات، بیان اهمیت حضور همسر و فرزندان با انتخاب اصلح و فعال بودن در زمینه انتخابات است. بانوان در برخی از مسائل شناخت اشخاص و راهبردها و جریانها دقیق‌تر و ظریف‌تر از مردها نگاه می کنند.

وی افزود: دشمن برای دلسرد کردن مردم در انتخابات برنامه ریزی کرده  است و ما باید برای رفع شبهات و کمک به انتخاب آگاهانه مردم برنامه داشته باشیم. حضور زنان در عرصه انتخابات یکی از این موارد است به لطف خدا حضور بانوان در جامعه فراهم  است. ما پای شعار استقلال که اول انقلاب امام خمینی(ره) فرمودند ایستاده ایم تا نیروهای زبده و خدوم را تربیت و تحویل جامعه دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: مسئله نفوذ را  باید جدی گرفت چرا که نفوذی‌ها برای براندازی نظام و ایجاد نارضایتی در بین مردم به هر کاری دست می‌زنند. مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خمینی(ره) فرمودند" باید کسی را انتخاب کنید که امید را در مردم زنده کند".

ارسال نظرات