خبرهای داغ:
حجت الاسلام یوسفی عنوان کرد: شما پیشکسوتان در زمانی امام شناس و دشمن شناس بودید که شرایط بسیار سخت تر از این زمان بود. آغاز انقلاب امام شناسی هنری بود که شاید هیچ دوره ای از انقلاب به سختی آن دوران نبوده است.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۹۵
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

قزوین_به گزارش بسیج، به مناسبت اعیاد رجبیه با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حجت الاسلام یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و پیشکسوتان و اعضای وابسته به سپاه در سالن حضرت زهرا(س) سپاه استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم بیان کرد: شما پیشکسوتان صحابه امام راحل و ما صحابه امام حاضر هستیم. شما پیشکسوتان مقدم بر سربازان ادوار بعدی هستید و ما شما را مقدم بر خود می دانیم.

وی با اشاره به انسجام بسیار خوب پیشکسوتان و افتخار آفرینان استان گفت: اسامی فعالیت های شما و خانواده شما موجب خرسندی شد همچنان که پیشکسوتان در عرصه های مختلف نقش آفرین هستند و نقش آفرینی شما قطعا نتیجه اش انتقال پیام ارزش های نسل انقلاب به نسل های بعدی است که اگر پیشکسوتان به حاشیه بروند ارزش ها به نسل های بعدی منتقل نخواهند شد.

حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: همه ما سربازان فعلی انقلاب به شما سربازان امام راحل نیاز داریم که عرصه حضور را مدیریت کنید تا ما از مسیری که شما صحابه امام راحل طی کردید منحرف نشویم و نقش هدایتی و مدیریتی که شما در زمان امام راحل ایفا کردید را ادامه دهیم. 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: همچنان که این پایداری در مسیر دین، از وعده های زمان پیامبر اکرم(ص) می باشد که به اصحاب خود فرمودند؛ در آخرالزمان امتی از نسل سلمان هستند که امام خود را ندیده اند اما نایب امام را می شناسند و پشت سر وی هستند و با اینکه امام معصوم را ندیده اند وی را می‌پذیرند و این فضیلتی است که بیش از هزار و ۴۰۰ سال پیش برای حضور شما وعده داده شده بود.

وی در ادامه با اشاره به پایمردی ملت ایران در مسیر انقلاب که نشأت گرفته از بصیرت ملی است، افزود: دشمنان علیرغم لجن پراکنی علیه جمهوری اسلامی، در اندیشکده های خود اعتراف می کنند که همه طراحی هایشان با امام شناسی و بصیرت ملت بزرگ ایران، نقش بر آب شد.

حجت الاسلام یوسفی ضمن تقدیر از پیشکسوتان در پای کار بودن انقلاب و امام امت تصریح کرد: شما در زمانی امام شناس و دشمن شناس بودید که شرایط بسیار سخت تر از این زمان بود. آغاز انقلاب امام شناسی هنری بود که شاید هیچ دوره ای از انقلاب به سختی آن دوران نبوده است.

وی اضافه کرد: امروز می بینیم که امامین انقلاب چه تلاش هایی کردند و چه معجزه هایی خلق کردند و دیدن این عجایب موجب می شود بپذیریم که امام جامعه ما حکم امام معصوم دارد. وقتی دشمنان بدترین فتنه ها را برای انقلاب طراحی می کنند، رهبر معظم انقلاب با یک سخنرانی مطالبی به مخاطبین می گوید که همه می‌پذیرند طراحی های دشمن فتنه ای برای تفرقه افکنی و کمرنگ شدن شعائر دینی است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه یادآور شد: در آن شرایط سخت که انقلاب شکل گرفت، دشمن شناسی و امامی شناسی نسل شما بسیار بی نظیر است در حالی که امروز با یک حساب و کتاب سرانگشتی می توان امام شناس و دشمن شناس شد.

حجت الاسلام یوسفی در ادامه با اشاره به تاکید همه شهدای دوران دفاع مقدس به ولایت مداری عنوان کرد: وصیت نامه شهدا پیام گویا و شفافی دارد و در وصیت نامه همه شهدای دفاع مقدس به طور متوسط سه بار تاکید بر اطاعت از ولی شده و این یعنی امام شناسی و ولی شناسی که شهدا به عامل به عمل بودند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: امروز مدعیان ولی شناسی، وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند؛ «ما برجام را نقض نمی‌کنیم لکن اگر طرف مقابل نقض کند که نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا دارند تهدید می‌کنند که برجام را پاره می‌کنیم؛ ما آنرا آتش می زنیم»، سخنان گزافه می گویند و در مقابل این مدعیان نابخرد امام شناسی، شما به شایستگی امام شناس و تابع امام زمانتان بودید. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار