نشست مجمع سرمربیان، مربیان تربیتی و ارکان طرح شجره طیبه صالحین ناحیه اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۱۵
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، با حضور استاد شجره طیبه صالحین سپاه الغدیر استان یزد، نشست مجمع سرمربیان و مربیان تربیتی طرح صالحین ناحیه اردکان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در این نشست ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و با تشکر از زحمات سرمربیان و مربیان حلقه‌های صالحین در زمینه تعالی معنوی و بصیرتی جامعه، گفت: در کاری که قصد و نیت الهی وجود داشته باشد نوعی جهاد محسوب می‌شود و در این راه نباید از کمبود‌ها و مشکلات نا امید شد.

آیت الله سید محمدکاظم مدرسی نیز در این برنامه با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ما به جوانان مؤمن، انقلابی و پای کار نیاز داریم، گفت: شکی نیست که اردکان یکی از پیشتازترین شهرستان‌های استان در این جریان است.

استاد شجره طیبه صالحین سپاه الغدیر استان یزد افزود: ما در دوران دفاع مقدس توانستیم با این جوانان همه دنیا را تحت‌الشعاع قرار دهیم و استقلال کشور، تداوم انقلاب، تثبیت تشیع و ولایت‌پذیری را به نمایش بگذاریم.

وی از تهدید امنیتی، تحریم و تحریف به عنوان سه مشکل تهاجمی علیه کشور و انقلاب نام برد و اظهار داشت: ملت ایران با ایستادگی و بسیج مردمی، اقتصاد مقاومتی و جهاد تبیین از این تهاجم‌ها عبور کرده و می‌کنند.

در ابتدای این برنامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان و سرمربیان صالحین ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های حلقه‌های صالحین به بیان مسائل و مشکلات و نیاز‌های این حلقات پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار