مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر

حوادث تروریستی اخیر نشانه ضعف و ترس دشمنان است

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع شورای حوزه های مقاومت بسیج شهرستان دیلم گفت: حادثه تروریستی کرمان نشان از ضعف و ترس دشمنان نظام و انقلاب از مکتب حاج قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۹۵۷۱۹۹۶
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴

حوادث تروریستی اخیر نشانه ضعف و ترس دشمنان است

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، حجت الاسلام هاشمی در جمع فرماندهان و شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان دیلم اظهار داشت: حادثه تروریستی در کرمان و حوادث تروریستی بعد از آن نشان از ضعف و ترس دشمنان از شهید قاسم سلیمانی و ترویج مکتب آن در خانواده‌های ایرانی است که منجر به انجام عملیاتهای غیر انسانی و کشتار چندین انسان و کودک بی گناه می‌شود.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) " بکشید ما را ملت ما بیدار‌تر می‌شود" تصریح کرد: با ایجاد نا امنی و رعب و وحشت توسط دشمنان نظام و انقلاب، مردم انقلابی و ولایت مدار هرگز پا پس نمی‌کشند و پایبند ارزش‌های انقلابی خود هستند و این مهم‌ترین درسی است که از مکتب سردار سلیمانی می‌توان آموخت.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) ولایت مداری و شهادت طلبی را مهم‌ترین شاخصه سردار سلیمانی برشمرد و گفت: جهاد تبیین یک ضرورت در جامعه امروزی است و دشمنان باید بدانند که قاسم سلیمانی و مکتب آن ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه گوش به فرمانی از ولایت فقیه از درس‌های مهمی است که در این مکتب می‌توان آموخت تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمان را در ابتدای سال صادر کردند و امروز همه افرادی که مخاطبانی دارند مکلف هستند از علما، اساتید، جوانان، زنان، رسانه‌های داخلی و هر شخصی که مخاطبی دارد باید منادی انتخابات باشند و برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار