سردار زارع کمالی، راهکار‌های مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را در راستای جهاد تبیین، ارتقای سواد رسانه‌ای و فضای مجازی خواند.
کد خبر: ۹۵۷۱۹۶۶
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جلسه سواد رسانه ای حوزه نرجس ناحیه شهید الله دادی با حضور فرمانده سپاه الغدیر برگزار شد . 

ایشان بیانیه گام دوم انقلاب را امیدآفرینی در فضای مجازی و شکست محاصره تبلیغاتی دشمن خواند و راه و روش تحقق آن را جهاد تبیین به عنوان یک فریضه آنی، همگانی و عینی دانست و راهکار‌های مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را در راستای جهاد تبیین، ارتقای سواد رسانه‌ای و فضای مجازی خواند.
 در این راستا جلسه‌ی شورای محترم پایگاه ۱۴ معصوم (ع) با مسئول باشگاه خبرنگاران جوان سرکار خانم محمودی جهت مباحث سواد رسانه به صورت تخصصی تاریخ ۲۸ دی ۱۴۰۲ برگزار گردید.

بر اساس راهنمایی‌های سرکار خانم محمودی و مسئول محترم پایگاه ۱۴ معصوم (ع) در بحث سواد رسانه در راستای اندیشه مطهری که از طریق مطالعات کتب شهید مطهری صاحب اندیشه بدست خواهد آمد قرار شد برنامه ریزی جهت آموزش سواد رسانه انجام و در سال جدید بعد از شناسایی و علاقه مندی و استعداد اعضای محترم پایگاه و ذیل اساتید متخصص آموزش داده شوند.

در پایان از حضور مسئول نیروی انسانی و مسئول اجتماعی، به خصوص فرزندان عزیزشان که باعث رحمت و برکت جلسه بودند تقدیر و تشکر بعمل آمد.

#پایگاه_چهارده_معصوم

ارسال نظرات
آخرین اخبار