سومین دوره مسابقات فوتسال جام محله ویژه نوجوانان شهرفیل آباد در زمستان ۱۴۰۲ در سالن ورزشی ۹دی فیل آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۹۰۹
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ مسابقات فوتسال جام محله با محوریت مدارس طرح های تربیتی با حضور فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی در فیل آباد برگزار و تیم های پیشگامان، دلیران، پاس و فجر در این مسابقات شرکت داشتند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان فارسان،با اشاره به  اهمیت پیوند سه مجموعه مسجد، خانه و مدرسه باهم در طرح تربیتی مدارس برای جذب جوانان ولایتمدار مومن و انقلابی اظهار کرد: طرح شهید بهنام محمدی برای دانش آموزان نقش تربیتی دارد که در این طرح مدرسه،مسجد و خانه با یکدیگر پیوند خورده تا هویت انقلابی در دانش آموزان محکم تر شود.

وی ادامه داد: در این طرح برای دانش آموزان برنامه های علمی،ورزشی،فرهنگی،اردویی و یادواره شهدای دانش آموزی تدوین و در همین راستا مسابقات ورزشی رشته فوتسال برای مدرسه ادب شهر فیل آباد برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام محمد باقر علیه السلام شهرستان فارسان با تقدیر از همکاری بسیج مساجد، محلات و دانش آموزی در راستای اجرای مأموریت های خود،افزود: تازمانی که این همکاری ها مستمر باشد می توانیم گام های خوبی را برای توسعه فعالیت های فرهنگی و ورزشی از درون مدارس برداریم.

با نظر داوران در این دوره از مسابقات آقایان: ابوالفضل شیخ نژاد عضو تیم فجر لقب آقای گل را از آن خود کرد و علی اصغر مرتضایی از تیم پاس، فرزاد سهرابی از تیم پاس و نصرالله بهرامی از تیم دلیران به عنوان بازیکنان اخلاق معرفی شدند.

شایان ذکر است: مقام اول‌را تیم‌فجر،مقام دوم را تیم‌پاس و مقام سوم را تیم پیشگامان از آن خود کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار