خبرهای داغ:
صفاری عنوان کرد: در ده ماهه گذشته ۱۵۰ دوره آموزشي مديريتي، كارآفريني و تخصصي و مهارتي براي مديران وكارشناسان واحدهاي توليدي و صنعتي، كارگاهي و خدماتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۷۶۴
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

قزوین_ رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در گفتگو با بسیج با اعلام اين مطلب افزود: اين آموزش ها در راستاي توسعه صنايع كوچك، بهبود وضعيت آموزش نيروي انساني شاغل در واحدهاي صنعتي، اعضاي خوشه ها و شبكه هاي كسب و كار مي باشد.

وي افزود: از ابتداي سالجاري تاكنون ۲ هزار و ۳۰۰ نفر- ساعت دوره آموزشی مديريتي، مهارتي، كارآفريني و آموزش‌هاي مجازي با حضور دو هزارو ۶۵۰ نفر از مدیران و کاركنان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهركها و نواحي صنعتي و اعضاي خوشه هاي كسب و كار در سطح استان برگزار شد.

رئيس هيئت مديره شركت شهركهاي صنعتي قزوين با اشاره به اهداف برگزاري اين دوره هاي آموزشي گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت مديران و پرسنل واحد هاي صنعتي كوچك ، افزایش کارآیی و اثربخشی در واحد هاي صنعتي، دوره هاي آموزشي در سه حوزه مديريتي، مهارتي و كارآفريني در زمينه هاي قوانين و مقررات، بهينه سازي مصرف انرژي ، توسعه منابع انساني، دوره هاي مهارتي تخصصي، دوره هاي عملي و حين كار و ... براي واحدهاي صنعتي انجام برگزار گرديده است.

گفتني است تاكنون بيش از دو هزارو ۱۰۰ دوره آموزشي براي سي و هفت هزار و ۸۰۰ نفر با حمايت اين شركت براي واحدهاي صنعتي برگزار شده است.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها