خبرهای داغ:
مدير عامل شركت شهرک های صنعتی قزوين؛

برگزاری ۱۵۰ دوره آموزشی ویژه واحدهای صنعتی مستقردر شهرک های صنعتی قزوين

برگزاری ۱۵۰ دوره آموزشی ویژه واحدهای صنعتی مستقردر شهرک های صنعتی قزوين
صفاری عنوان کرد: در ده ماهه گذشته ۱۵۰ دوره آموزشي مديريتي، كارآفريني و تخصصي و مهارتي براي مديران وكارشناسان واحدهاي توليدي و صنعتي، كارگاهي و خدماتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۷۶۴
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

قزوین_ رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در گفتگو با بسیج با اعلام اين مطلب افزود: اين آموزش ها در راستاي توسعه صنايع كوچك، بهبود وضعيت آموزش نيروي انساني شاغل در واحدهاي صنعتي، اعضاي خوشه ها و شبكه هاي كسب و كار مي باشد.

وي افزود: از ابتداي سالجاري تاكنون ۲ هزار و ۳۰۰ نفر- ساعت دوره آموزشی مديريتي، مهارتي، كارآفريني و آموزش‌هاي مجازي با حضور دو هزارو ۶۵۰ نفر از مدیران و کاركنان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهركها و نواحي صنعتي و اعضاي خوشه هاي كسب و كار در سطح استان برگزار شد.

رئيس هيئت مديره شركت شهركهاي صنعتي قزوين با اشاره به اهداف برگزاري اين دوره هاي آموزشي گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت مديران و پرسنل واحد هاي صنعتي كوچك ، افزایش کارآیی و اثربخشی در واحد هاي صنعتي، دوره هاي آموزشي در سه حوزه مديريتي، مهارتي و كارآفريني در زمينه هاي قوانين و مقررات، بهينه سازي مصرف انرژي ، توسعه منابع انساني، دوره هاي مهارتي تخصصي، دوره هاي عملي و حين كار و ... براي واحدهاي صنعتي انجام برگزار گرديده است.

گفتني است تاكنون بيش از دو هزارو ۱۰۰ دوره آموزشي براي سي و هفت هزار و ۸۰۰ نفر با حمايت اين شركت براي واحدهاي صنعتي برگزار شده است.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار