معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان، برگزاری اردوهای پیشرفت را در مقابله با جنگ نرم دشمن بسیار موثر دانست و گفت: هر چه ارتباط، اتحاد، وحدت و هماهنگی بین ما بیشتر باشد، مطمئناً در جنگ فرهنگی و جنگ نرم دشمن تاثیر خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۱۱
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ حسینخانی معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان امروز در حاشیه برگزاری اردوی پیشرفت ویژه سربازان متاهل سپاه ثارالله از کارخانه ی لاستیک بارز ضمن تبریک ماه مبارک رجب گفت: امروز ۴۰ نفر از سربازان متاهل در اردوی پیشرفت شرکت کردند.

وی افزود: هدف از برگزاری اردوهای پیشرفت برای سربازان این است که این قشر نیز با کارهای بزرگی که متخصصین و مهندسین داخلی بعد از انقلاب انجام دادند و با پیشرفت‌هایی که جوانان ایرانی با فکر، تخصص و علم خود در زمینه های مختلف (بدون اینکه به کشورهای خارجی وابسته باشند) را کسب کرده اند، ببنند، آشنا شوند و این مسیر را ادامه دهند.

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: هدف دیگر ما از برگزاری اردوهای پیشرفت این است که سربازان از محیط پادگانی خارج شوند و کارها و اقداماتی که انجام می‌شود را ببینند.

سرهنگ حسینخانی برگزاری اردوهای پیشرفت را در مقابله با جنگ نرم دشمن بسیار موثر دانست و تصریح کرد: هر چه ارتباط، اتحاد، وحدت و هماهنگی بین ما بیشتر باشد، مطمئناً در جنگ فرهنگی و جنگ نرم دشمن تاثیر خواهد داشت و ما در این محیط‌ها می‌توانیم با هم بحث کنیم و اگر سوالی و شبهه‌ای سربازان وکارگران دارند به آنها پاسخ داده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار