خبرهای داغ:
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: ما فرزندان این ملت در سپاه پاسداران با صدای بلند اعلام می کنیم هرکسی تعرضی به این خاک مقدس و مردمانش داشته باشد به شدت تنبیه خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۴۸
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

قزوین_ سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران بیان کرد: پس از حادثه تروریستی در مزار شهید سلیمانی در کرمان و ترور فرماندهان مقاومت و شهدای فراجا در راسک بسیاری از مردم و دوستداران شهید سلیمانی از سپاه پاسداران مطالبه انتقام از عاملین جنایت علیه ملت ایران را داشتند و رهبر انقلاب هم در بیانات خویش فرمودند که انتقام سخت و قطعی گرفته خواهد شد.

ج وی تبیین کرد: از برجستگی های عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع تروریست ها به اشراف و رصد اطلاعاتی و دقت در اجرا حمله به اهداف شناسایی شده اشاره کرد، در این اقدام مکان ها، افرادی که در زیر ذره بین اطلاعاتی ایران قرار داشتند به درستی مورد اصابت قرار گرفتند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: از نکات دیگر حمله موشکی سپاه پاسداران در هدف قرار دادن پایگاه های جاسوسی اسراییل و مقر تروریست ها در ادلب بود، مسافت ۱۳۰۰ کیلومتری عملیات با موشک های نقطه زن و بدون خطا تمام کارشناسان نظامی دنیا را به حیرت وا داشت.

وی اذعان کرد: عملیات زمانی رخ داد که آمریکا و اسرائیل در حال نبرد با رزمندگان حماس بودند که دست بلند نیروهای ولایتمدار با هوشمندی اهداف را با دقت بالا مورد اصابت قرار دادند و در این انتقام کوبنده دشمنان ملت ایران پیام لازم را دریافت کردند.

سردار رفیعی آتانی تشریح کرد: قدرت های پوشالی فرامنطقه ای هرگز جرات اقدام نظامی مستقیم علیه ایران نداشتند بلکه همواره با اقدامات بزدلانه مثل حادثه تروریستی عواملی را اجیر می کنند که آنها هم با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح نابود خواهند شد.

فرمانده ارشد نظامی استان قزوین افزود: در حوزه امنیت و نظامی یک اصل بازدارندگی داریم که این اصل موجب توانمندی نیروهای مسلح تا امروز باعث شده که هیچ قدرتی جرات حمله نظامی به ایران را نداشته باشد لذا فرزندان انقلاب و ایران اسلامی در نیروهای مسلح به این بازدارندگی برای حفظ کیان کشور دست یافتند.

وی تصریح کرد: دشمنان ملت ایران بدانند که ما حساسیت ویژه ای روی دختران و بانوان ایران اسلامی و جهان اسلام داریم. آن دختر نوگل زیبا با آن کاپشن صورتی و گوشواره قلبی دل همه ما را شکست و قلب ملت ایران را لرزاند. ما فرزندان این ملت در سپاه پاسداران با صدای بلند اعلام می کنیم هرکسی تعرضی به این خاک مقدس و مردمانش داشته باشد به شدت تنبیه خواهیم کرد.

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: شهدا در محضر الهی روزی خواهند خورد و دستشان برای یاری ملت بازتر از دوران حیات دنیوی آنهاست ما ملت شهادتیم و با مکتب شهادت زنده تر می گردیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار