خبرهای داغ:
پیام تبریک فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی؛

روابط عمومی ها باید مرجعیت فکری و رسانه‌ای دنیا را برعهده بگیرند

روابط عمومی ها باید مرجعیت فکری و رسانه‌ای دنیا را برعهده بگیرند
  سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۱۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، پیام تبریکی صادر کرد. در این متن آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

برقراری تعامل و فرهنگی سازنده با جامعه رسانه‌های کشور، بیان واقعیت‌ها، امید آفرینی و تعقیب دشمن در جنگ رسانه‌ای امروز، رسالت مهم خبرنگاران، توصیف و بر به کارگیری روش‌های خلاقانه و بدیع با الگوهای بومی و کارآمد، در تقابل با عملیات روانی دشمن و جبران ضعف و کم‌کاری‌ها در این حوزه‌ها با عمل قوی‌تر و هوشمندانه‌تر روابط عمومی میسر خواهد بود.

خبرنگاران در جنگ روایت‌ها که نقطه کانونی نبرد انقلاب اسلامی و استکبار است حضور دارند و با ابعاد پیچیده و مرموز آن آشنا هستند. امروز کلمات همانند موشک‌ها و گلوله‌ها که پرتاب می‌شوند بُعد جدید پیدا می‌کنند و در دنیای امروز که دنیای مرگ فاصله هاست به تدریج جغرافیای ذهن‌ها بر مرزها چیره می‌شوند. 

در حوزه افکار عمومی پیش از آنکه با مقیاس فیزیکی مواجه باشیم با شعاع روانی رخدادها و حوادث روبرو هستیم. یک حادثه کوچک در یک نقطه دنیا می‌تواند برانگیختگی بزرگی در جغرافیای غیر مرتبط ایجاد کند و میدان بزرگی را تحت تاثیر قرار دهد. 

نقش خبرنگاران در اداره جهان، محسوس است. آنها با اخبار خاص و در کنار هم قرار دادن کلمات هم می‌توان اضطراب و نگرانی ایجاد کنند و هم تولید آرامش داشته باشند. در تهیه گزارش یک جمله ماندگار داشته باشید، علاوه بر روایت رویداد و واقعیت بر تولید هیجان و ارزش آن بیافزایید تا به مردم قدرت تشخیص بدهید.

قدرت دشمنان را فرسوده کنید با به میدان آمدن همه ظرفیت رسانه‌ای خودتان، هیچکس به اندازه ما قدرت آنها را این روزها فرسوده نکرده است. میدان مجاهدت رزمندگان در جبهه مقاومت و باریکه غزه صدای جهانی شدن قدس را به اقصی نقاط دنیا تبدیل کرد زیرا از یک حرف حقیقی با یک رویداد و شعاع تاثیر آن برخوردار بودیم.

امروز مرجعیت فکری و رسانه‌ای دنیا را باید برعهده بگیرید تا دشمنان را در این میدان هم به پناهگاه‌هایشان بفرستید و شما در قله‌ها، تماشاگر روزهای پیشرفت و سرافرازی ملت بزرگ ایران باشید.

 سالروز روابط عمومی را به همه عزیزان و همکاران خودم تبریک عرض می‌کنم و آرزوی موفقیت آنها را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه والشریف استان قزوین

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار