با همکاری حوزه علمیه الزهرا (س) و بسیج جامعه زنان با حضور جمع کثیری از بانوان در محل حوزه علمیه خواهران بافق برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۳۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، دوره《انحرافات نوظهور》۲۶ دی ماه، با همکاری حوزه علمیه الزهرا (س) و بسیج جامعه زنان با حضور جمع کثیری از بانوان در محل حوزه علمیه خواهران بافق برگزار شد.

سخنران این دوره حجت الاسلام و المسلمین "مهدی غیاثی" پژروهشگر در حوزه انحرافات نوظهور و مدرس حوزه‌ی علمیه مشهد بود.

وی به معرفی شبه معنویت‌های نو ظهور مانند:یوگا، مدیتیشن، قانون جذب و راز کائنات، قانون مثبت اندیشی، عرفان حلقه و BTS و... پرداخت.

سخنران پیرامون تبیین اهداف، آموزه‌ها و چگونگی جذب، جریان شناسی و سیر تاریخی، معرفی مروجین شبه معنویت‌ها در ایران نظیر:احمدحلت، عباس منش، عرشیانفر و... نقد و بررسی و راهبرد‌های مقابله با این جریان‌ها توضیحاتی ارائه داد.

حجت الاسلام و المسلمین "مهدی غیاثی گفت: بایستی به دورنمایی از فضای موج کره‌ای کی پاپ و کی درام، آشنایی با فضای ذهنی آرمی‌ها و یا طرفداران بی تی اس، اکسو و بلک بینک، معرفی آیدل‌ها یا سلبریتی‌های این گروهها، دلایل جذابیت و محبوبیت آن‌ها برای نوجوانان و جوانان، قدرت و نفوذ و قوانین کمپانی‌های این گروهها، چگونگی هدایت نوجوانان و آرمی‌های جذب در این گروه‌ها و.. توجه داشت.

وی بیان کرد: امروزه، مروجین شبه معنویت‌های نو پدید از حس تنهایی، عدم موفقیت و خوشبختی در زندگی و خلأ معنویت در افراد سوء استفاده کرده و با تحریک احساسات آنها، افراد زیادی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند و برای جذب بیشتر مخاطبین خود به ویژه افراد متدین دست به دینی سازی تعالیمشان مانند:سابلیمنیال قدرتمند، جذب ثروت با سوره واقعه و نظایر می‌زنند.
خبرنگار بسیج_الهام‌نصیرزاده

ارسال نظرات
آخرین اخبار