غزل گلستانی گفت با حمایت نهادهایی چون بسیج و همیاری سایر نهادها و ارگانها و در کل تمامی مردم ایران، سبب رشد و پیشرفت سطح علمی دانشگاه‌ها و محافل علمی کشورمان شود.
کد خبر: ۹۵۷۰۶۹۲
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  غزل گلستانی نخبه بسیجی  شهرستان ارزوئیه است که دانش آموز کلاس نهم مدرسه ریحانه النبی شهرستان ارزوئیه است و در حوزه های علمی و پژوهشی ایده و طرح فعالیت می‌کند.


وی گفت: من جز نفرات برتر جشنواره ملی دانش آموزی و مدرسه اکسیر در دانشگاه صنعتی شریف ۱۴۰۲،کسب رتبه برتر ایده و طرح در بین دانش آموزان در سطح کشور و کسب رتبه برتر در رشته انرژی های نوین گرایش ایده پردازی در سطح شهرستان می باشد.

 

گلستانی گفت :از پدر و مادرم که همیشه حامی من بودند و هستند تشکر می کنم  و هیچ وقت زحمات و تلاششان در جهت رسیدن من به اهدافم  را فراموش نمی‌کنم.

 

وی با اشاره‌ای به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص توجه به علم و تقویت بنیه علمی کشور تصریح کرد:  امری که جز با توجه به جوانان مستعد ایرانی امکان پذیر نخواهد بود و هر چند در این راه نهادهایی چون بسیج عملکردی شفاف و خوب دارند، اما توجه هرچه بیشتر به جوانان،این سرمایه‌های واقعی کشورمان، امری بدیهی و لازم به شمار می‌آید. 

 

گلستانی خاطر نشان کرد:  جنبش عملی که در حال حاضر در کشورمان شروع به شکل گیری کرده است، با حمایت نهادهایی چون بسیج و همیاری سایر نهادها و ارگانها و در کل تمامی مردم ایران، سبب رشد و پیشرفت سطح علمی دانشگاه‌ها و محافل علمی کشورمان شود.

ارسال نظرات