خبرهای داغ:
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین از برگزاری آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری در روز جمعه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با سراسر کشور در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۰۶۸۶
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

قزوین_نادر محمدی در گفتگو با بسیج با اعلام این خبر بیان کرد: در این آزمون دانش‌آموختگان هفت عنوان دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایرانگردی، راهنمایان طبیعت‌گردی، راهنمایان زمین‌گردشگری، مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری، کارشناس ارزیاب و مدیر فنی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری می‌توانند شرکت کنند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین افزود: ثبت‌نام در آزمون از طریق سامانه www.edutourism.mcth.ir امکان‌پذیر است و داوطلبان می‌توانند روز یکشنبه مورخ ۱/۱۱/۱۴۰۲ لغایت چهارشنبه ۱۱/۱۱/۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

محمدی با بیان اینکه منابع آزمون به تفکیک هر دوره در پنل آموزشی فراگیران قابل رویت است، اظهار کرد: افرادی که در سه دوره متوالی در آزمون شرکت کرده و موفق به کسب نمره قبولی نشده‌اند، می‌بایست مجددا در تمامی دروس شرکت کرده و نمره قبولی کسب نمایند.

وی یادآور شد: نمره قبولی برای فراگیران حضوری حداقل ۱۰ و برای فراگیران غیرحضوری ۱۲ بوده و فراگیران باید پس از اتمام مراحل ثبت‌نام نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین گفت: این آزمون روز جمعه ۱۸اسفندماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ برگزار می‌شود که مکان برگزاری آزمون پس از اتمام زمان ثبت‌نام از طریق سامانه و کارت ورود به جلسه قابل رویت است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار